Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ماشین‌سازی امیدوار است داور مسابقه در بازی مقابل پیکان بتواند عدالت را برقرار کند.

به گزارش ایسنا، محمد سعید اخباری سرمربی ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پیکان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما با تیمی بازی داریم که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من افتخار شاگردی تارتار را دارم و امیدوارم در مقابل سرمربی پیکان درس پس بدهم.

او ادامه داد: ما سعی کردیم در تیمی که تازه شکل گرفته بود، سبک‌های متخلفی را در تیم داشته باشیم. باخت‌های متعدد، باعث شد بازیکنان در بازی‌های اخیر تن به شکست بدهند. این مساله چیزی از ارزش‌های تیم و بازیکنان ما کم نمی‌کند. بازیکنان تیم ما دوندگی زیادی دارند و در زمانی که توپ را در اختیار داریم، برنامه خوبی دارند. قطعا این بدشانسی‌ها یک روزی تمام می‌شود و بردهای پی‌درپی ما آغاز خواهد شد. سبک بازی پیکان طوری است که حریف را مجبور می‌کند سبکش را تغییر دهد و ما این تغییر را خواهیم داشت.

اخباری در پاسخ به این سوال که چقدر به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوارم است؟ گفت: کاملا امیدواریم. پتانسیلی که بازیکنان تیم ما مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور نشان دادند، معلوم کرد که تیم ما برای بقا امیدوار است. با اولین سه امتیازی که این تیم کسب کند، فشارها کاسته خواهد شد.

او درباره تاکتیک اوت دستی که یکی از تاکتیک‌های تیم پیکان است، اظهار کرد: این مساله کاملا قابل احترام است. هر تیمی که این پتانسیل را داشت، از آن استفاده می‌کرد. امیدوارم در مقابل این تاکتیک‌ها برنامه‌های خود را اجرا کنیم. پیکان تیم ریشه‌دار و قدیمی است و مدیران فوتبالی دارد. این تیم تاکتیک‌های مختلفی دارد و فقط اوت دستی تاکتیکش نیست.

سرمربی ماشین‌سازی در پایان گفت: این بازی‌ها پخش تلویزیونی ندارد و امیدوارم عوامل مسابقه را تحت فشار نگذاریم و داور جوان این بازی، بتواند بازی را مدیریت  کند. اینکه می‌گویند داور صحنه‌های 50-50 را به نفع میزبان می‌گیرد، نمی‌دانم قانوش از کجا آمده است. ما که تا به حال این مسائل را تجربه نکرده ایم اما ما هم امیدوارم عدالت در این بازی اجرا شود و امیدوارم بازیکنان در این بازی سلامت باشند و داور در این بازی عدالت را رعایت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است