Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی به آدرس fajr.ccoip.ir برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یوم الله 22 بهمن عید بزرگ اسلامی، سرآغاز حکومت الله بر جهان و نماد عینی و تبلور پیام آیۀ شریفۀ 'إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ' ۗ است که به دست ملت قهرمان ایران اسلامی به رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید مجدد بر تعطیل ناپذیری و سلامت محور بودن مراسم و مناسبت های انقلابی، از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت می کند با حضور گسترده و  پرشور خود در راهپیمایی مجازی یوم الله 22 بهمن، (که علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار می شود) کوبنده تر از همیشه ندای حق طلبی خود را فریاد زده و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

عموم علاقه مندان انقلاب اسلامی، می توانند  با مراجعه به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir تا تاریخ 22 بهمن ماه در این راهپیمایی شرکت کنند.

کنفرانس «علم سیاست، مطالعات زنان و آینده» فردا برگزار می شود

کنفرانس بین‌المللی "علم سیاست، مطالعات زنان و آینده" همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و در دهه مبارک فجر توسط کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می‌ شود.

به گزارش ایسنا، سیمین حاجی‌پور دبیر علمی کنفرانس، اظهار کرد:  کنفرانس بین‌المللی "علم سیاست، مطالعات زنان و آینده" همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و در دهه مبارک فجر توسط کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می‌گردد. این کنفرانس با حضور اساتید شاخص دانشگاهی ملی و بین‌المللی در حوزه مطالعات زنان برگزار می‌شود. 

وی افزود: سخنرانان ویژه این همایش خانم لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، علی باقری کنی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران،  خواهند بود.

حاجی‌پور با بیان برنامه‌های این کنفرانس بین‌المللی گفت:  ۴ نشست تخصصی در این کنفرانس با عناوین عدالت جنسیتی، حقوق، بانوان؛ عدالت جنسیتی، مشارکت، بانوان؛ عدالت جنسیتی، توانمندسازی، بانوان و عدالت جنسیتی، نظریه‌ها و سیاستگذاری‌ها، بانوان برگزار می‌گردد.

حاجی پور در ارتباط با نحوه برگزاری این کنفرانس افزود: این کنفرانس در روز پنج شنبه مورخ ۱۶| ۱۱|۹۹ و ساعت ۹ صبح لغایت  19:30 در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می گردد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک:   https://plus.danaapp.ir/joinPrivate/7tmYRqn7PPSeGYgvmAwqyA__م به صورت مجازی در این کنفرانس شرکت کنند.  

برای کلیه شرکت کنندگان حقیقی و مجازی گواهینامه معتبر شرکت در کنفرانس صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهان راهپیمایی برگزار می شود مطالعات زنان عدالت جنسیتی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی قلی‌پور درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی های شمال خراسان بود.

عیسی بخشی علاوه بر نوازندگی دوتار، خواننده قهاری نیز بود. وی که اصالتاً ترک زبان است علاوه بر آوازی که به زبان مادری‌اش می خواند به زبان کردی خراسانی نیز آواز می خواند.

این هنرمند پیشکسوت که از راه کشاورزی و نیز نوازندگی در مراسم و مجالس امرار معاش می کرد تاکنون شاگردان زیادی تربیت کرده که علاوه بر فرزندانش محمود احمدی، محمد طاهری، مهدی گوهری و ناصر پهلوان را می توان نام برد.

وی در جشنواره های بین المللی، ملی و استانی بارها خوش درخشیده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بودند.

مراسم تشییع این هنرمند فردا ساعت ۱۰ از مقابل سالن گلشن بجنورد انجام می شود.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902736

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • عیسی قلی‌پور درگذشت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی