Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:28:34 GMT

پاشایی: دو امتیاز از پرتاب اوت دستی گرفته ایم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۶۱۷۲

پاشایی: دو امتیاز از پرتاب اوت دستی گرفته ایم

مربی تیم فوتبال پیکان می گوید شاگردان سعید اخباری برخلاف عملکرد خوبی که دارند، در مسابقات به همان اندازه نتوانسته اند نتیجه بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی مربی پیکان به جای مهدی تارتار سرمربی تیم در نشست خبری پیش از مسابقه با ماشین سازی تبریز حاضر شد و در مورد بازی گفت: درگذشت پیشکسوت محبوب و دوست داشتنی  علی انصاریان را به جامعه بزرگ ورزش و خانواده محترم و مادر مکرمه اش تسلیت می گویم و  خدا روح انصاریان را شاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی صبر و شکیبایی دارم برای خانواده اش و به خصوص مادرش. 


بخش بعدی صحبت های پاشایی در مورد شرایط فنی مسابقه و عمکلرد ماشین سازی بود و افزود: در مورد بازی باید بگویم ماشین سازی بعد از تغییری که در کادر فنی اش داشت متحول شد و خیلی خوب و با کیفیت بازی می کند. این تیم جسورانه و پرتلاش در میدان حاضر می شود و نتایج این تیم در شان کیفیت و نوع بازی ماشین سازی نیست. می دانیم کار سختی مقابل این تیم داریم. پیکان هم تیم جوانی است که کیفیت خوبی در این فصل از خود نشان داده و ما روی نقاط ضعف و قوت حریف هم کار کرده ایم تا سه امتیاز را بگیریم.


از پاشایی در مورد دیدار برابر فولاد و تغییر ابعاد زمین هم پرسیده شد که او در واکنش به این سوال بیان کرد: در ورزش حرفه ای باید نگاه مان رو به جلو باشد و به گذشته فقط به عنوان تجربه نگاه می کنیم. مردم فوتبال فهم ما خودشان مسایل را تجزیه و تحلیل می کنند و بهترین قاضی هستند. ضمن اینکه با صحبت های آذری مدیرعامل محترم فولاد و اینکه شجاعانه عذرخواهی کرد، دیگر بحثی در مورد بازی با فولاد نداریم.


سوالی از مربی پیکان در این رابطه بود که پیکان چند امتیاز از پرتاب های اوت به دست آورده و او در واکنش به این سوال بیان کرد: تمام تیم هایی که از ما ایراد می گیرند که چرا از اوت دستی استفاده می کنیم خودشان آرزوی داشتن یک اوت انداز مثل نادر محمدی را دارند. برخی باشگاه ها برای جذب بازیکنی که خوب ضربه ایستگاهی می زند هزینه زیادی می کنند تا شروع مجدد خوبی در بازی داشته باشند اوت دستی هم یک شروع مجدد در بازی است. پیکان 2 امتیاز از روی پرتاب اوت دستی به دست آورده است و همه تیم ها هم می دانند که تاکتیک های متنوع و خوبی داریم. اوت دستی فقط یک شیوه برای رسیدن به منطقه خطر حریف است. بحث تاکتیکی نیست  و روی آن کار نمی کنیم. ما روی کار خودمان تمرکز می کنیم و به کار دیگر تیم ها کاری نداریم. بهتر است تیم ها بر روی کار خود متمرکز شوند و از تیم ما ایراد نگیرند. نادر محمدی فصل آینده خواهان خیلی زیادی خواهد داشت با توجه به شرایطی که فوتبال ما دارد، حتی تیم های بالای جدول هم صد درصد به دنبال جذب این بازیکن خواهند بود. پس نمی توان ایرادی گرفت و تا می توانیم از این حربه استفاده خواهیم کرد.


پاشایی در مورد بازی با پرسپولیس  در هفته آینده اظهار داشت: ما بازی به بازی پیش می رویم  اول می خواهیم در بازی با ماشین سازی به سلامت عبور کنیم و بعد برای بازی با پرسپولیس برنامه ریزی می کنیم.


وی در مورد هدف گذاری این فصل پیکان اظهار داشت: هدف گذاری تیم ما ین است که بهترین نتایج را برای باشگاه بزرگ پیکان کسب کنیم و با تمام توان تلاش خواهیم کرد که  در جدول لیگ رتبه خوبی کسب کنیم.


پاشایی درمورد مصدومان و محرومان تیمش اظهار داشت: محروم نداریم اما دو سه بازیکن ما مصدوم هستند که وضعیت آنها تا فردا برای بازی کردن مشخص خواهد شد.

پیکان حسین پاشایی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان حسین پاشایی مربی مورد بازی ماشین سازی اوت دستی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مصاف مس رفسنجان و پیکان از جمله بازی‌هایی که در ضربات پنالتی تعیین تکلیف شد و در نهایت با صعود مس همراه بود. در همین باره محمد ستاری بازیکن پیکان به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم که بازی سختی با مس رفسنجان داریم. دو بازی قبل در لیگ برتر هم با آنها بازی کرده بودیم که دو بر دو مساوی شد. شرایط آب و هوایی رفسنجان هم طوری بود که به‌خاطر بارندگی زمین لغزنده بود و این مسئله باعث شد کار ما سخت‌تر شود. کادر فنی ما تصمیم گرفته بود از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کند که بسیار قابل ستایش است چرا که باشگاه بزرگ پیکان در معرفی استعداد به فوتبال ایران خودش را ثابت کرده است. معمولا تیم‌ها در جام حذفی به یکی دو بازیکن جوان خود فرصت بازی می‌دهند اما ما در این بازی با میانگین سنی 20 سال به میدان رفتیم. برخی از بازیکنان ما برای اولین‌بار در یک بازی رسمی بازی می‌کردند و این شهامت کادر فنی پیکان را می‌رساند.

او درباره شرایط این بازی افزود: نیمه اول را باختیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خیلی زود به گل مساوی رسیدیم. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما تجربه بازیکنان مس نسبت به جوانان ما اجازه نداد به آنچه می‌خواستیم برسیم. با این حال باز هم در وقت‌های اضافه اتفاقی نیفتاد و هر دو تیم محتاط بازی کردند و کار به ضربات پنالتی کشید. ما پیش‌بینی این کار را کرده بودیم و در روزهای قبل تمرین پنالتی داشتیم منتها پنالتی‌ها پنجاه پنجاه است و بدشانسی باعث شد ضربه اول ما خراب شود و به همین دلیل هم بازی را واگذار کردیم. این خیلی طبیعی است که یک پنالتی گل نشود و همین را در بازی پرسپولیس هم دیدیم. برای مس رفسنجان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع پیکان خطاب به بازیکنان جوان این تیم تاکید کرد: از بازیکنان جوان پیکان می‌خواهم قدر کادر فنی این تیم و فرصتی که در اختیارشان گذاشته می‌شود را بدانند. رسالت پیکان این است که کشف استعداد کند و آن را به دیگران معرفی کند و چنین رویه‌ای در هر تیمی دیده نمی‌شود. این خیلی ارزشمند است و جوان‌ترها باید قدر این شرایط را بدانند.

وی ادامه داد: درست است که ما حذف شدیم و باختن در فوتبال دردناک است ولی خودم به شخصه برای جوان‌ترها ناراحت شدم که در این بازی با همه وجود بازی کردند و به حقشان نرسیدند. البته که مسی‌ها از تجربه استفاده کردند ولی حق جوانان ما هم باخت نبود. دوست داشتم صعود کنیم و به تیم‌های بزرگتر بخوریم تا این بازیکنان بیشتر دیده شوند. علاوه بر این ما جوان‌ترهای دیگری هم داشتیم که اگر به مراحل بعدی می‌رفتیم امکان دیده شدن آنها هم بود و خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد.

ستاری درباره شرایط فعلی پیکان و تاثیری که خستگی بازیکنان و مصدومیت برخی مهره‌ها بر عملکرد این تیم داشته، توضیح داد: بحث خستگی و مصدومیت برای همه تیم‌ها وجود دارد. شانس ما اینطور بود که باید در رفسنجان با مس دیدار می‌کردیم و الان هم در خارج خانه با شمس آذری بازی کنیم که پدیده امسال لیگ برتر هستند. تیمی که با امتیاز منفی کارش را شروع کرد اما با عملکردش خودی نشان داده است. در چند هفته اخیر حامد پاکدل، ابراهیم صالحی و معین عباسیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته‌ایم اما به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم به شرایط مطلوب برسند. ریکاوری خوبی داشته‌ایم و شمس آذر را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که رقابتی سختی خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین