Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از تجلیل از بانوان شاغل اداره ورزش و جوانان نهاوند به مناسبت روز زن خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا درویشی ظهر پنجشنبه در این جلسه گفت:جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا درویشی بیان کرد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف اداره و نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد .

رئیس اداره اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارمندان اداره ورزش و جوانان گفت: میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، فرصتی است تا از بانوان همکار این اداره تقدیر و تشکر شود که در اینجا از زحمات خانم ها احمدی و رحمتی کارکنان نیز تشکر میکنم.

در پایان درویشی، با اهدای لوحی از زحمات و تلاش بانوان شاغل در اداره ورزش و جوانان قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جایگاه زنان اداره ورزش و جوانان بانوان شاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی