Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده ستاد مقابله با کرونا گفت: نیاز بهداشتی و درمانی شهرستان دماوند فراتر از ۳۰۰ هزار نفر است اما تنها یک سوم این میزان در جامعه آماری ثبت شد و امیدواریم بودجه سال آینده برای شهرستان‌ها به اندازه نیاز محیطی لحاظ شود. - اخبار استانها -

علیرضا زالی ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دماوند، با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در دماوند اظهار داشت: به منظور بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان دماوند و تقدیر از کادر درمان در این شهرستان حضور پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که جمعیتی فراتر از جمعیت رسمی در شهرستان ساکن هستند افزود: در حین اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا جمعیت شناور و قابل توجه شهرستان دماوند که نیازمند ارائه خدمات درمانی و بهداشتی هستند بیش از پیش خود را نشان داد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در ادامه گفت: بر اساس گزارش دریافتی مضاف بر جمعیت رسمی 125 هزار نفری بالغ بر 45 هزار ویلا و حدود یکصد هزار نفر جمعیت در این ویلاها سکونت دارند که از سکنه دائمی نبوده اما نیازمند خدمات هستند.

زالی با بیان این که حدود 45 هزار نفر اتباع خارجی نیز در این شهرستان ساکن هستند تصریح کرد: اتباع نیز نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی هستند‌ و در مجموع نیاز بهداشتی و درمانی شهرستان دماوند فراتر از 300 هزار نفر است اما تنها یک سوم این میزان در جامعه آماری ثبت شده است.

نگاهی به رفتار سلبریتی‌‌ها در بیماری و فوت علی انصاریان| از کاسبی با مرگ تا کمک به شیوع کروناشمار قربانیان کرونا در روسیه به 75 هزار نفر رسیدآخرین آمار کرونا در ایران| فوت 67 نفر در 24 ساعت گذشته

وی تاکید کرد: شهرستان دماوند نیازمند توجه ویژه‌ای به لحاظ اعتبارات، بازگشایی تسهیلات نوین، توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بخش‌های بهداشتی و درمانی است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: خوشبختانه با همکاری تمام دستگاه‌ها در اجرای طرح شهید سلیمانی توفیقات خوبی را داشتند. در زمینه رهگیری بالغ بر 3 هزار و 848 مورد بوده و حجم قابل توجهی از تست pcr صورت گرفته است و سرانه تست نیز جهش قابل توجهی یافته است.

زالی گفت: با وجود پراکندگی جغرافیایی این شهرستان اما با برنامه مدون طرح غربالگری انجام شده و شهرستان دماوند با تلاش‌های صورت گرفته در وضعیت زرد قرار دارد و با تلاش گسترده‌تر‌‌ امکان تنزل رنگ در این شهرستان وجود دارد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: امیدواریم در بودجه سال آینده استان تهران به صورت اعم و برای برخی شهرستان‌ها همچون دماوند به اندازه نیاز محیطی لحاظ شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده ستاد مقابله با کرونا بهداشتی و درمانی شهرستان دماوند هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم

مدیرکل محیط زیست شهرستان ری گفت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

محمد رستگاری، مدیرکل محیط زیست شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با معضلات تولید و مصرف پلاستیک اظهار داشت:متاسفانه معضل پلاستیک در سطح کشور همه گیر شده است و در سطح ملی باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: خوشبختانه مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست‌محیطی دارند و در راستای استفاده از احکام جایگزین برای متخلفانی که جرایم زیست‌محیطی مرتکب شده‌اند یا موارد دیگری که قاضی صلاح می‌داند پاکسازی طبیعت را به عنوان جایگزین در نظر می‌گیرند و برخی محکومان  را برای انجام این کار  اداره کل محیط زیست معرفی می‌کنند. امروز هم برخی محکومان با جمع‌آوری کیسه‌های پلاستیکی در حال گذراندن مجازات جایگزین حبس هستند.

وی بیان داشت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

رستگاری تاکید کرد: این کار شاید در پاکسازی شهرستان تاثیر چشمگیری نداشته باشد، ولی کار فرهنگی است و محکومان به تبعات ریختن زباله آگاه می‌شوند و گامی به جلو در فرهنگسازی و جلب مشارکت همگانی برای حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟