Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: یکی از برنامه‌های ویژه بسیج توجه به وضعیت خانواده‌ها و به ویژه خانواده زندانیان است که بازگشت پدران زندانی به آغوش خانواده و ادامه زندگی سالم را به همراه داشته باشد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سرهنگ محمد مهجوری عصر امروز هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) در جمع خانواده زندانیان با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به اسلام اظهار داشت: در شرایط سخت و پیچیده کنونی که دشمنان قسم‌خورده ما از هر ابزاری و فرصتی برای نفوذ و ضربه زدن بر پیکره جامعه اسلامی به ویژه خانواده‌ها بهره می‌جویند توجه ویژه به بنیان خانواده و رعایت و مراقبت از این شالوده اصلی جامعه یک ضرورت مهم بوده که نقش مادران در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متولیان و فعالان در حوزه فرهنگ‌سازی باید مدبرانه و محققانه در این امر مهم ورود کنند چراکه پایه و بنیان هر جامعه‌ای براساس فرهنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در امر پرورش فرزندان، تربیت صحیح و کاربردی بسیار حائز اهمیت بوده و باید با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به آن اقدام کرد و نقش مادر در این موضوع مانند یک معلم دلسوز قابل توجه است.

1000بسته معیشتی بین خانواده زندانیان در اراک توزیع شدنماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: خانواده زندانیان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستندرئیس کل دادگستری استان مرکزی: بودجه ملی برای حمایت از خانواده زندانیان درنظر گرفته شود

مهجوری بیان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه بسیج توجه به وضعیت خانواده‌ها و به ویژه خانواده زندانیان است که بازگشت پدران زندانی به آغوش خانواده و ادامه زندگی سالم را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در امر سلامتی زندانیان و برنامه‌های فراغت آنان ادامه داد: تلاش شده تا موضوع آزادی زندانیان با کمک خیران و دیگر منابع هم علاوه بر در نظر داشتن روح سالم و جسم سالم زندانیان مد نظر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: یکی از واجبات جامعه امروز همدلی و نوع دوستی است که در این زمینه باید  باید به صورت جدی وارد عمل شد.

انتهای پیام/712/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه اراک خانواده زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه