Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@08:17:18 GMT

منصوریان: چینی مشکل کلیه پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۶۳۸

منصوریان: چینی مشکل کلیه پیدا کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چینی دوباره دچار مشکل کلیه شده است و خانواده او بسیار نگران هستند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان گفت: ابتدا به جامعه ورزش بابت درگذشت انصاریان و میناوند تسلیت می‌گویم. ما سیاه پوش میناوند بودیم که انصاریان را از دست دادیم.

او ادامه داد: برای دیدن علی چینی به بیمارستان آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چینی چند روز گذشته او در تمرین تیم چوکا متوجه می‌شود که پایش قدری متورم شده است. کارهای درمانی چینی در حال پیگیری است تا اگر امکان دارد با مصرف قرص بیماری کلیه او رفع شود یا اگر حاد باشد مجبور به دیالیز خواهد شد یا برای دریافت کلیه جدید اقدام کند. خانواده چینی بسیار نگران هستند. امیدوارم بیماری کرونا تمام جهان را ترک کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر فوتبال علیرضا منصوریان علی چینی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره برای سهیلا منصوریان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت.

مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند