Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندار کنگاور در این دیدار ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: پیشرفت و تعالی نظام اسلامی امروز مدیون خون شهدایی است که مظلومانه در خفقان رژیم ستم شاهی تا پای جان بر آرمان‌هایشان ایستادگی کردند.
فرزاد الماسی افزود: امروز بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران توانسته با بصیرت، ولایت مداری و پیروی از سیره شهدا در برابر دشمنان ایستادگی نموده و عزت و اقتدار و استقلال خویش را حفظ نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رییس بنیاد شهید کنگاور نیز در خصوص نحوه شهادت کوچکترین شهید انقلاب گفت: شهید ابوالمحسن توسلی هشت ساله ۱۷دی ماه ۱۳۵۷ پس از اتمام راهپیمایی علیه رژیم پهلوی در مسجد جامع این شهرستان در نزدیکی شهربانی چهار راه شهدا، توسط مزدوران رژیم ستم شاهی که مسلمانان مقلد امام (ره) را به گلوله بسته بودند، پس از اصابت گلوله ای به سمت چپ سرش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
بهرام کیهان زاده، همچنین از تلاش، پیگیری و کمک های مالی خیر نیک اندیش مجید سرمستی نماینده شرکت طاها سیرت در جهت بازسازی خانه مسکونی شهید والامقام حسن سهرابی تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته منزل مسکونی خانواده شهید سهرابی به علت بارش برف و باران تخریب شده بود.

شهرستان کنگاور مفتخر به داشتن ۴۲۰ شهید والامقام است.

این شهرستان در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهید کنگاور دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهید کنگاور پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهید کنگاور دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت