Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «مهرداد سالاری» روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان پاوه که به صورت ویدیو کنفرانس در سرسرای امید استانداری برگزار شد، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایران اسلامی طی ۴۲ سال گذشته خدمات بسیاری را در نقاط مختلف کشور ارایه کرده است و افتتاح پروژه ها تنها مختص به دهه فجر یا دیگر ایام نیست و هر زمانی که پروژه ها آماده افتتاح شود در اختیار مردم قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری و توریستی اورامانات تصریح کرد: برنامه های ویژه برای توسعه بخش گردشگری این منطقه تدوین و اجرایی شده که آینده آن بسیار درخشان و امیدوارکننده است.

مقام عالی استان در حوزه عمرانی استان ادامه داد: منطقه اورامانات و پاوه زیبایی های خاص خودش را دارد که امیدواریم با بکارگیری ظرفیت های گردشگری شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون این منطقه زیبا از استان باشیم.

سالاری با اشاره به گزارش فرماندار پاوه مبنی بر اختصاص ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی چند سال گذشته به پاوه بیان داشت: تخصیص این اعتبارات و اجرای پروژه های مهم در این شهرستان حاکی از توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به منطقه اورامانات است لذا مسوولین و مدیران شهرستان باید با اطلاع رسانی مناسب مردم را بیش از پیش به آینده امیدوار سازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه استان در گذشته براساس شاخص های موجود دارای مناطق محروم بود، اظهار داشت: هم اکنون دیگر شهرستانی در استان به نام منطقه محروم وجود ندارد و تمامی کارها و برنامه ها برای توسعه و پیشرفت منطقه اورامانات در حال اجرا است و این کارها نشان از توجه ویژه جمهوری اسلامی به این منطقه دارد.

وی اجرای این اقدامات را عاملی بسیار مهم در ماندگاری مردم در منطقه و جلوگیری از مهاجرت عنوان کرد و بیان داشت: باید به مردم خوب و شریف اورامانات تبریک گفت و هم اکنون در دورترین تقاط این منطقه توسعه زیرساخت های ارتباطی و جاده ای در حال انجام است و میزان آمار تصادفات در منطقه اورامانات باوجود شرایط سخت جغرافیایی آن از متوسط استان پایین تر است و حجم اجرای طرح های جاده ای در این منطقه سه برابر دیگر مناطق است.

سالاری ادامه داد: خوشبختانه بحث گازرسانی که از کارهای مهم و بنیادین استان است با جدیت در منطقه اورامانات مورد پیگیری می باشد و همچنین برنامه های برق رسانی، آب رسانی و دیگر خدمات در این منطقه اجرایی شده است.

وی در پایان سخنان خود خواستار اطلاع رسانی از دستاوردها و اقدامات انجام شده نظام و دولت در منطقه اورامانات شد.

در این مراسم ۷۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان پاوه با  ۳۷۲ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
منطقه اورامانات شامل شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر با بیش از 220 هزار نفر جمعیت است.
این شهرستان ها در شمال غربی کرمانشاه مرکز استان واقع شده اند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه پاوه کرمانشاه اورامانات دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پاوه کرمانشاه استانداری کرمانشاه پاوه کرمانشاه اورامانات دهه فجر اخبار کنکور منطقه اورامانات پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون