Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:57:58 GMT

در مدیریت شهری از طرح‌های نو و بدیع استفاده شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۹۶۵۹

در مدیریت شهری از طرح‌های نو و بدیع استفاده شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان قائم مقام شهردار زاهدان اظهار کرد: ضروریست شب‌های زاهدان را به نوعی هویت المانی در قالب نور دهیم‌ در این راستا می‌بایست از طرح‌های نو و بدیع که دارای جذابیت می‌باشد در مدیریت شهری استفاده گردد.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرداری زاهدان محمد امیر براهویی در نشست با حضور مدیران مناطق پنجگانه اظهارکرد: ضروریست شب‌های زاهدان را به نوعی هویت المانی در قالب نور دهیم‌ در این راستا می‌بایست از طرح‌های نو و بدیع که دارای جذابیت می‌باشد، استفاده گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براهویی با اشاره به اینکه نورپردازی نیاز شهر و شهروندان است، بیان داشت: نورپردازی شهری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد چرا که ضمن ایجاد روحیه‌ی شاد و مفرح برای شهروندان، موجبات زیبایی بصری و تا حدود بسیاری امنیت فضای شهری را فراهم می نماید.

این مدیر شهری در ادامه افزود: مدیریت شهری بحث زیباسازی و نورپردازی شب‌های زاهدان را در دستور کار خود قرار دهد، بدین سان از ظرفیت شرکت‌های بومی که در سطح ملی فعالیت می کنند، استفاده شود.

وی گفت: آنچه از منظر مدیریت شهری در خصوص نورپردازی دارای اهمیت است جذابیت و بهره‌گیری از ایده‌ها و خلاقیت‌های نو و جدید براساس میزان اعتبارات پیش‌بینی شده می‌باشد.

قائم مقام شهردار زاهدان تصریح کرد: طرح‌های پذیرفته شده می‌بایست جهت اجراء در کمیته زیباسازی که متشکل از اساتید برجسته هنر و صاحب‌نظران این حوزه می باشد، مطرح و مصوب گردد.

شایان ذکر است؛ طی این نشست مدیران مناطق پنجگانه هر کدام پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمودند، همچنین شرکت الیانور تعدادی از طرح‌های اجراشده خود را در سطح ملی بصورت پاور پوینت ارائه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان شهرداری زاهدان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!