Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:44:15 GMT

۷۲ دیگ نذری در بجنورد طبخ و توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۹۶۶۶

۷۲ دیگ نذری در بجنورد طبخ و توزیع شد

علی جعفری در گفتگو با مهر اظهار کرد: هیئت یا فاطمه الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد به کمک هیئت های مذهبی دیگر و تیم های جهادی بسیج دانشجویی، اقدام به پخت ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت میلاد حضرت فاطمه (س) کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد ادامه داد: کمک های مردمی و خیرین گرامی مثل همیشه دستگیر دوستان در هیئت بودند و در این برنامه هم کمک های مردمی و اقلام مورد نیاز از نهاد های مختلف بدست ما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در انتها گفت: در کنار برنامه طبح غذا، ویژه برنامه ای هم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با مولودی خوانی حاج رضا ایزی و اهدای تعدادی جهیزیه جهت کمک به زوج های جوان برگزار شد.

کد خبر 5139227

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مواسات توزیع سبد غذایی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی شهرکرد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت در پیش بودن هفته بسیج اقدامات یک سال اخیر بسیج سازندگی در استان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اقدامات یک سال اخیر بسیج سازندگی در استان، اظهار داشت: بسیج سازندگی استان مرکزی سال گذشته تفاهم‌نامه و قراردادهای مختلفی را با دستگاه‌های اجرایی منعقد کرد که در راستای قرارداد با جهاد کشاورزی، 29 استخر ذخیره آب کشاورزی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان و 10 یادمان شهدا با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان ایجاد شد.

وی افزود: 230 سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان و سه هزار بسته کیف و لوازم‌التحریر توزیع شد، 30 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان با همکاری بهزیستی ایجاد شد، 15 مورد بازسازی و مرمت منازل رزمندگان دفاع مقدس که توان مالی کافی نداشتند، انجام گرفت، 2 هزار و 500 تُن قیر رایگان برای جاده‌های روستایی و آسفالت بین مزارع کشاورزی این استان توزیع و 350 هزار مترمربع آسفالت انجام شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: ایجاد 50 منزل برای محرومان و مددجویان، اجرای 23 هزار متر کاشی و سرامیک برای منازل محرومان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون تومان، اجرای 19 پروژه کانال آب کشاورزی به طول پنج‌هزار متر و تهیه و توزیع بیش از 100 بسته فرهنگی، از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان مرکزی در سال گذشته است.

گودرزی با اشاره به اجرای بیش از 100 ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان از 15 تا 21 اردیبهشت هدف گذاری شده است، شعار امسال هفته بسیج سازندگی همه با هم، بسیج خدمت‌رسانی نامگذاری شده است، رهبر معظم انقلاب بسیج را کلید طلایی حل مشکلات جامعه ذکر کردند و تشکیل گروه‌های جهادی یکی از طرح‌های مهم است که تاکنون با توفیقات خوبی همراه بوده است. برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح هفت منزل محرومان، افتتاح سد ذخیره آب کشاورزی روستایی، اجرای صبحگاه مشترک و همایش تجلیل از مادران جهادی، از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان را از سال 1390 تا 1402 گفت: اجرای 320 کیلومتر شبکه آب‌رسانی به روستاها، احداث و مرمت یک‌هزار و 800 واحد مسکونی، اهدای یک‌هزار و 896 سری جهیزیه به زوج‌های کم‌برخوردار، توزیع چهار هزار و 500 تُن قیر، بهسازی و مرمت 225 مدرسه، اجرای 110 کیلومتر راه و 40 پل روستایی، لایروبی 52 قنات به طول 40 کیلومتر، توزیع 700 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر، ایجاد 210 هزار مترمکعب استخر ذخیره آب کشاورزی، بهسازی و مرمت 247 مسجد و حسینیه، ایجاد 28 نماد یادمان شهدا، احداث 32 سالن ورزشی و کتابخانه در روستاها و مناطق کم‌برخوردار و توزیع بیش از 2 میلیون پُرس غذای گرم بین نیازمندان، بخشی از این اقدامات است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: تأسیس 812 صندوق قرض‌الحسنه توسط بسیجیان با 41 هزار نفر عضو، پرداخت 12 هزار و 800 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی و تعاونی، حمایت و پشتبانی از 50 شرکت تعاونی، ایجاد 15 هزار شغل، برگزاری 400 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی بیش از 2 هزار و 800 کلاس آموزش اشتغال و ارائه 570 هزار نفر ساعت آموزش، تشکیل یک‌هزار و 300 گروه جهادی و سازماندهی 29 هزار نفر در این گروه‌ها، برگزاری 594 اردوی جهادی، اجرای بیش از سه هزار طرح محرومیت‌زدایی و اجرای 2 هزار و 560 دوره تخصصی از جمله رسم هجرت، رسم خدمت و جهاد رسانه از جمله اقدامات اقتصاد مقاومتی سپاه روح‌الله استان مرکزی در طول 12 سال گذشته است.

گودرزی برگزاری جشنواره‌های هنری، دیدار جهادگران با مسئولان، تعمیر سه‌هزار و 350 دستگاه وسایل لوازم خانگی به صورت رایگان برای خانواده‌های محروم و سیل‌زده، ایجاد 45 قرارگاه جهادی، پهنه‌ای، منطقه‌ای و محلی، برگزاری سه دوره انتخابات و مجمع جهادگران، اجرای بیش از یک‌هزار و 500 اسکلت توسط جهادگران بسیجی و نصب آنها در منازل مناطق محروم و کم‌برخوردار، برپایی 12 نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی، تجلیل از 2 هزار و 800 جهادگر فعال را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان برشمرد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک خیزش و ۱۰ پیام
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان