Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان رستمیان عصر روز پنجشنبه در آیین میهمانی لاله ها که همزمان با ششمین روز از دهه مبارک دهه فجر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد، افزود: پیش از این اعلام شده بود که گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد (ع) پس از بازسازی در روز میهمانی لاله ها دهه مبارک فجر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) با بیش از ۱۴۰۰ شهید به عنوان چهارمین گلزار بزرگ شهدای کشور است که در سالهای دور بهسازی شده بود ولی به دلیل گذر سال ها فرسودگی داشت که پس از تصمیم گیری های انجام شده توسط مسوولین و دستگاه های ذیربط کار بهسازی آن از ماه های گذشته آغاز شد.

وی گفت: در پی منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معنویت گلزار شهدا حفظ شود، سعی شد تا در بهسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) این معنویت حفظ شود و روز ۲۲ اسفند پایان زیباسازی و بهسازی این گلزار خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان البرز ۵۲ شهید دوران انقلاب اسلامی دارد،‌افزود: حدود ۱۲ تن از این شهدا از کرج و مابقی متعلق به دیگر شهرستان های استان یا میهمان از استان های دیگر هستند.

رستمیان اظهار داشت: عزت و اقتدار کشور به برکت قدرت و اثرگذاری خون شهداست، کشور ما در عرصه های مختلف خون هایی زیادی را تقدیم انقلاب کرده و تمام ملت به خصوص کارگزاران نظام باید با تمام توان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا تلاش کنند.

وی به سخن مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، وظیفه ما امروز در قبال انقلاب و شهدا سنگین است و باید برای زنده نگه داشتن یاد شهیدا و تبیین و تثبیت ارزش های انقلاب تلاش کنیم. زنده نگه داشتن یاد شهدا یعنی زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب همان چیزی که شهدا برای آن خون خود را هدیه دادند.

رستمیان افزود: ما امروز در نهادی انقلابی در حال خدمت به شهدا و ایثارگران هستیم لذا باید تلاش بیشتری برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تبیین ارزشهای انقلاب در جامعه انجام دهیم.

استان البرز بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران شهدا کرج بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار شهدا استان البرز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شهدا کرج انقلاب اسلامی ایران شهدا کرج بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار شهدا استان البرز دهه فجر اخبار کنکور زنده نگه داشتن یاد امامزاده محمد گلزار شهدای گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد