Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ترابزون اسپور که مجید حسینی را در اختیار دارد، در دیدار هفته بیست و دوم سوپر لیگ ترکیه برابر دنیزلی اسپور به برتری رسید.

این تیم حریف را یک بر صفر شکست داد تا به رده چهارم جدول صعود کند.

حسینی در این دیدار در ترکیب اصلی حضور نداشت اما در دقایق اضافی نیمه دوم وارد زمین شد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجید حسینی سوپر لیگ ترکیه ترکیه مجید حسینی ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء

به گزارش قدس آنلاین، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد