Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین عملیات سازمان بسیج کشور گفت: جمهوری اسلامی با وجود تحریم هایی که توسط کشور های استکباری صورت گرفته تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار نصرت الله سیف جانشین عملیات سازمان بسیج  کشور در همایش وارثان ذوالفقار شهرستان قرچک اظهار داشت: کشور در دهه ای قرار گرفته است که بزرگترین افتخارات تا به امروز بدست آورده است، اگر به تاریخ این انقلاب نگاه کنید می بینید که کشور در همه عرصه در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طول تاریخ قدرت بین دو کشور آمریکا و شوروی تقسیم شده بود و در دنیا قطب سوم وجود نداشت، قبل از انقلاب در ایران ۹۸ هزار نفر مستشار آمریکایی بودند.

سیف بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد جاده های کشور خاکی بوده، برای تردد و مسافران حمل نقل عمومی در پایین ترین حد ممکن بود، در حوزه‌ پزشکی در قبل از انقلاب ۶ هزار پزشک داشتیم ولی امروز ۲۰۰ هزار پزشک در کشور داریم.

جانشین سازمان بسیج کشور تصریح کرد: در قبل از انقلاب تمامی امکانات در حد صفر بود، پیشرفت علمی در کشور وجود نداشت ولی امروز شما مشاهد می کنید که رتبه علمی کشور در بالاترین رتبه قرار دارد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی است، فرهنگ مقاومت را به عنوان یک الگو به تمامی کشور های اسلامی در حال صادر شدن است.

سیف در همایش وارثان ذوالفقار عنوان کرد: جمهوری اسلامی با وجود تحریم هایی که توسط کشور های استکباری صورت گرفته تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده است، در حال حاضر مرزهای دیپلماسی کشور فراتراز مرزهای خاکی کشور است.

وی در پایان تاکید کرد:  در چهل دو سال گذشته کشور  دستاوردهایی زیادی در حوزه های علمی، پزشکی، نظامی  را بدست آوردیم که در باعث ناراحتی دشمنان نظام انقلاب شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر سه شنبه در مراسم همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و پاسداشت مقام معلم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آوردهای پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود و مسؤولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید این جایگاه ارزشمند را حفظ و از آن پاسداری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه مربیان امروز رسالتی خطیر رابر عهده دارند افزود: آنان باید با همه توان در برابر تهاجم و مکر دشمنان صف آرائی کرده ودر جهت اعتلای اسلام ونظام اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: نقش مربیان در تبیین ارزشهای انقلاب مهم است لذا این افراد باید با اخلاق و معنویت نقش هدایتگری و روشنگری خویش را به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ قنبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری با بیان شخصیت سیاسی و اعتقادی این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری یک معلم روحانی، استاد فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و مفسر قرآن و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی بود که توانست ارزش یک معلم را به انتهای خود برساند و به مقام معلم ارزشی والا و الهی بدهد.

وی افزود: استاد مطهری طی دوران فعالیتهای سیاسی خود، توسط رژیم شاهنشاهی به زندان افتاد و بعد از آن هم در کنار امام خمینی (ره) همچنان به فعالیت سیاسی خود ادامه داد.

در پایان این مراسم ۱۰۰ نفر از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان آستارا که در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد آستارا به آموزش اقشار مختلف مردم مشغول هستند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.

کد خبر 6093404

دیگر خبرها

  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود