Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این بسته خبری خبرهایی همچون«تعداد بیماران بستری کرونایی ایلام در حال افزایش است»، «کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلام ۶۳ درصد کاهش یافت» ، «فعالیت استخرها در ایلام با رعایت پروتکل‌ها بدون مانع است » ، «۵ هزار و ۴۷ کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند»، «مرگ خاموش نگهبان کندوهای عسل در مهران» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بیماران بستری کرونایی ایلام در حال افزایش است

جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در این استان در حال افزایش است، شهروندان کماکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با ذکر اینکه تعداد بیماران علامت‌دار سرپایی افزایش می‌یابد، افزود: متاسفانه از اول بهمن ماه این روند آغاز شده و در مرحله بعد بیماران بستری سپس بیماران بدحال بستری و در نهایت افزایش فوتی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلام ۶۳ کاهش یافت

سرهنگ رضا همتی‌زاده رییس پلیس راه ایلام گفت: براساس آمار، میزان کشته شدگان حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری این استان امسال ۶۳ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: بر اساس آمار پزشکی قانونی استان ایلام در جاده‌های برون شهری بیشترین کاهش تعداد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

فعالیت استخرها در ایلام با رعایت پروتکل‌ها بدون مانع است

نصرت‌الله کریمی معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان ایلام گفت: بر اساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده دولتی و خصوصی در استان بدون مانع است.

وی افزود: استخرها جزو مشاغل گروه سه و چهار بوده که در وضعیت آبی قادر به فعالیت هستند.

۵ هزار و ۴۷ کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند

امید نیازیان رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۵ هزار و ۴۷ کارگر ایلامی که همزمان با شیوع کرونا از اول اسفند ۹۸ تا پایان تیر ماه ۹۹ بیکار شده‌اند، مشمول دریافت بیمه بیکاری می‌شوند.

وی افزود: هفت هزار و ۸۹ نفر از کارگران استان ایلام با شیوع کرونا به دلیل مشکلات ناشی از تعطیلی کارگاه‌ها متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری در سامانه مربوطه شدند.

مرگ خاموش نگهبان کندوهای عسل در مهران

سرهنگ قدرت‌الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: نگهبان کندوهای عسل در این شهرستان براثر گاز گرفتگی جان باخت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱شهرستان مهران در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد فوت مشکوک در یکی از چادرهای نگهبانی کندوهای عسل دراطراف شهرستان، بلافاصله به منظور بررسی بیشتر در محل حاضر شدند.

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته خبری آخرین اخبار استان ایلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تعداد بیماران بستری کرونایی کشته شدگان حوادث رانندگی کندوهای عسل بیمه بیکاری پروتکل ها ایلام گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی(آنروا) می‌گوید که آمار کودکان شهیدشده در نوار غزه ظرف ۶ ماه اخیر در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، به شدت هولناک است.

فیلیپ لازاینی، کمیسر عالی آنروا در گفت‌وگوی اختصاصی با تاس تاکید کرد: در شرایط جنگی، رسیدن به عدد دقیق بسیار دشوار است اما معتقدم ارقام (اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین بیش از ۳۴ هزار شهید) درباره میزان کشته‌شدگان (شهدا) در غزه، تصور نسبتا منطقی در اختیار ما قرار می‌دهد و این آمار دهشتناک است.

وی افزود: کشتن(به شهادت رساندن) بیش از ۳۰ هزار نفر ظرف ۶ ما، بی‌سابقه است. ما می‌دانیم که در بین آنها ۱۳ هزار کودک وجود دارد. این را هم می‎‌دانیم که شمار کودکان کشته شده (شهید) در غزه در ۶ ماه، بیشتر از تمام قربانیان سراسر جهان در چهار سال اخیر است!

لازارینی تاکید کرد: بنابراین موضوع هم از لحاظ آماری و هم از حیث سطح ویرانی، بی‌سابقه است. امروز اگر به تعداد کارمندان آنروا که در نوار غزه کشته شده‌اند (۱۸۰ نفر) دقت و آن را با شمار کارمندان ما در غزه یعنی ۱۳ هزار نفر مقایسه کنیم و سپس به شمار کشته‌شدگان در سراسر نوار غزه نگاهی بیندازیم و آن را با کل جمعیت در مقام مقایسه قرار دهیم، کمابیش به نسبت مشابهی دست خواهیم یافت.

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌توان گفت که عدد ۳۴ هزار(شهید)، اغراق‌آمیز نیست، تصریح کرد: آمار کشته‌شدگان (شهدا) قطعا در همین بازه است و حتی مطمئن نیستم که آیا این رقم افرادی که زیر آوار مانده‌اند را در برمی‌گیرد یا خیر زیرا در اکثر مواقع، شمار کشته‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ثبت و گزارش می‌شود. بنابراین متاسفانه باید بگویم که نسبت اعلام‌شده، شاید به واقعیت نزدیک باشد. این رقم می‌تواند بیشتر باشد. همچنین باور دارم که این ارقام، اغراق‌آمیز نیست.

کد خبر 6090694

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است