Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای ماندن در بالای جدول نیاز به کسب هر سه امتیاز دیدار پیش رو داریم و قطعا فردا برای پیروزی پای در این رقابت خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امیرحسین پیروانی در نشست پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که قرار است فردا در ورشگاه تختی آبادان برگزار شود، ضمن عرض تسلیت درگذشت زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان، اظهار کرد: درگذشت این دو عزیز را به جامعه فوتبال و ورزش کشور تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم علی انصاریان از چهره‌های شناخته شده ورزش بود که در هنر هم فعالیت می‌کرد.

او در خصوص دیدار فردا گفت: در هفته گذشته بر اساس کیفیت فوتبال و نوع فوتبال تیم فولاد خوزستان تمرین های خود را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که دستورهای تاکتیکی که به بازیکنان داده ایم را بتوانند به خوبی در زمین اجرا کنند.

مربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: برای ماندن در بالای  جدول نیاز به کسب هر سه امتیاز دیدار پیش رو داریم و قطعا فردا برای پیروزی پای در این رقابت خواهیم گذاشت.

پیروانی بیان کرد: هدف کلی ما جوانگرایی است و همگان دیدید که در رقابت های گذشته به چندین بازیکن زیر ۲۰ سال فرصت مسابقه دادیم. هدف اصلی ما نتیجه گرایی نیست. می‌خواهیم آینده فوتبال صنعت نفت با همین بازیکنان ساخته شود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص کیفیت رقابت فردا اضافه کرد: ما در هر مسابقه سعی کردیم کیفیت قابل قبولی از خود نشان دهیم و عملکردمان را در دیدارهای گذشته قابل دفاع می‌دانم. برای رقابت با فولاد هم سعی می کنیم با همین کیفیت مسابقه دهیم.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 22 امتیاز در جایگاه دوم و فولاد خوزستان با 19 امتیاز در جایگاه پنجم رقابت هلی لیگ برتر بیستم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران دربی خوزستان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب