Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:56:37 GMT

اردوی تیم ملی قایقرانی در بندرخمیر لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۱۸۴۹

اردوی تیم ملی قایقرانی در بندرخمیر لغو شد

ایسنا/هرمزگان اردوی تیم ملی بانوان و اقایان جمهوری اسلامی ایران که قرار بود در شهرتالابی بندرخمیر برگزار شود لغو شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر در گفت و گو با ایسنا،  گفت: اردوی تیمهای ملی بانوان و اقایان قایقرانی جمهوری اسلامی ایران که قرار بود از تاریخ ۱۸ بهمن سالجاری در شهر تالابی خمیر برگزار شود، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس برهم افزود: به دنبال حضور رئیس فدراسیون قایقرانی کشور در بندرخمیر مقرر شد تیم‌های ملی اقایان و بانوان جمهوری اسلامی ایران برای حضور پرقدرت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو ، اردویی ۲۰ روزه در شهر تالابی خمیر برگزار کنند که این اردو با تصمیم ستاد کرونا و به جهت رعایت حال مردم و به ویژه جامعه ورزش شهرستان لغو شد.

متولی دستگاه ورزش بندرخمیر تاکید کرد: هرچند برپایی این اردوها برای شهرستان و اداره ورزش بندرخمیر یک پوئن مثبت است و از آن استقبال می‌کنیم اما در انجام و برپایی این اردوها چند اصل مورد تاکید است که مهمترین آن درنظر گرفتن سلامت جامعه و شهروندان خمیری آنهم در وضعیت کنونی است.

برهم با تاکید براینکه هرگز حاضر نیستیم برای پرکردن بیلان کاری خود سلامت جامعه و شهروندان خمیری را به خطر بیاندازیم، اظهار کرد: این یک اصل مهم و مورد تاکید فرماندار پرتلاش و رئیس هوشیار ستاد کرونای شهرستان بندرخمیر است که در این برهه حساس شیوع بیماری کرونا باید در همه حال مد نظر همه‌ی ما قرار گیرد.

ویاضافه کرد: هرچند دوست داشتیم این اردو را با کیفیت بالا در این شهرستان برگزار کنیم تا تمام ایران به پتانسیل بالای شهرتالابی خمیر در ورزش‌های آبی و زیرساختهای خدادادی و طبیعی آبهای آرام این شهرستان پی ببرند اما آنچه برای ما و مدیریت شهرستان مهم است سلامتی مردم و رعایت بیش از پیش پروتکلهای بهداشتی و مهار این بیماری منحوس است.

به گزارش ایسنا، درحال حاضر و با مدیریت ستاد مبارزه بابیماری کرونا، شهرستان بندرخمیر درحالی وضعیت آبی را در بحث کووید ۱۹ دارد که اکثر شهرستان‌های اطراف آن با وضعیت پرخطر نارنجی روبرو هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان کروناویروس همه باهم علیه کرونا لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود