Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: جرارد پیکه که به خاطر آسیب دیدگی شدید در دیدار برابر اتلتیکومادرید چند ماه از میادین دور بوده است به زودی فرصت بازی برای بارسلونا را پیدا خواهد کرد. مدافع اسپانیایی در مصاحبه با پست یونایتد این موضوع را تایید کرد و در میان موضوعات مختلف به قضاوت در اسپانیا و رئال مادرید کنایه زد.

به گزارش ایسنا، بازیکن بارسلونا گفت: روزی یک داور بازنشسته گفت ۸۵ درصد داوران مادریدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه به نفع رئال مادرید سوت نخواهند زد؟ چطور ممکن است بیشتر به نفع یک تیم قضاوت نکنند؟ به حرفه‌ای بودن داوران احترام می‌گذارم و می‌دانم که تلاش می‌کنند تا بهتربن قضاوت را داشته باشند، اما زمانی که یک لحظه مبهم فرا می‌رسد... لالیگای فصل قبل که با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید شاهد متناقض‌ترین قضاوت‌ها بودم.

پیکه تعداد زیادی پیراهن رئال مادرید دارد که پس از ال کلاسیکو از بازیکنان حریف هدیه گرفته است. او در این رابطه اظهار کرد: هرگز آن‌ها را بر تن نکرده ام. تنها تعویض پیراهن بودند. من در خانه ام پیراهن رئال مادرید را دارم. پیراهن کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، سرخیو راموس و خیلی دیگر از بازیکنان این تیم.

مدافع آبی اناری‌ها در مورد وضعیت کنونی بارسلونا و اتفاق‌هایی که در این فصل رخ داد صحبت کرد. یکی از آن‌ها جدایی لوییس سوارس بود. او به خوسپ ماریا بارتومئو کنایه زد و گفت: باید از کسی این سوال را بپرسید که اجازه داد سوارس جدا شود. این اتفاق تقصیر من نبود. من کاری نکردم.

پیکه درباره تصمیم گیری بازیکنان در برخی از لحظات فصل اظهار کرد: اگر گاهی ما دستور می‌دادیم به این خاطر بود که از ما می‌پرسیدند، چون کسانی که باید تصمیم می‌گرفتند این کار را نمی‌کردند و آن را به ما می‌سپردند. بازیکن در اینجا حضور دارد تا فوتبال بازی کند. هر چقدر کمتر تصمیم بگیرد بهتر است.

بازیکن اسپانیایی در پایان به قدرت فلورنتینو پرس (رییس رئال مادرید) اشاره کرد و گفت: سرخیو راموس و تمدید قراردادش یک مثال خوب برای نشان دادن قدرت یک رییس باشگاه است. پرس تصمیم گیرنده است و می‌خواهد به همین مسیر ادامه دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال جرارد پیکه پیکه رئال مادرید بارسلونا اتلتیکومادرید داور صراط رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز خیرونا و بارسا علاوه بر اینکه به ‏عنوان دربی کاتالونیا همیشه حساس بوده است اما برای بارسلونا ‏اهمیت خاص دیگری هم دارد.‏

بارسا اگر امروز نتواند به پیروزی برسد قهرمانی زودهنگام را به رئال ‏هدیه داده است. دیدار دو تیم با دو گل زودهنگام در دقایق 3 و 4 با ‏تساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 45+1 لامینه یامال در محوطه ‏جریمه خیرونا سرنگون شد. ‏

لامینه یامال از سمت راست قصد ورود به محوطه جریمه خیرونا را ‏داشت که ضربه پای میگل به ساق پای او سرنگونش کرد. درحالیکه ‏بارسایی‌ها دستها را بالا برده و به پنالتی اعتقاد داشتند بازیکنان ‏خیرونا داور را احاطه کرده و می‌گفتند خطا بیرون از محوطه جریمه ‏اتفاق افتاده است. داور بعد از بررسی صحنه با مانیتور وی‌ای‌آر نقطه ‏یازده قدم را نشان داد و لواندوفسکی توپ را وارد دروازه کرد تا بارسا ‌‏2-1 پیش بیفتد.

با وجود اعتراض برخی هواداران رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی ‏کارشناسان داوری در رسانه‌های مادرید هم معتقد بودند پنالتی به ‏درستی اعلام شده است. پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، گفت:"در ‏تصاویر مشخص است که میگل رودریگز روی خط محوطه ساق پای ‏یامال را می‌زند و پنالتی به درستی اعلام شده است". ‏

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!