Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@07:30:00 GMT

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام وارد تبریز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۲۴۹۷

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح جمعه ۱۷ بهمن ماه وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، هدف دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفر به تبریز، حضور و سخنرانی در مراسم دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و یاد شهدای استان آذربایجان شرقی است.

دکتر محسن رضایی پس از اقامه نماز صبح در فرودگاه تبربز، ضمن حضور در گلزار شهدای تبریز و تجدید میثاق با یاران سفرکرده اش، شهیدان باکری، شهید شفیع زاده و شهید تجلایی، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم ادای احترام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بازدید از فعالیتهای ستاد توانمندسازی محرومین کشور در روستاها، در آیین افتتاح یک باب مدرسه که توسط خیرین در روستای اسپیران از توابع تبریز ساخته شده، شرکت می کند.

دکتر محسن رضایی سپس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر روز جمعه به مناسبت دهه فجر در مسجد کریم خان تبریز سخنرانی خواهد داشت.

دکتر رضایی همچنین ضمن دیدار از یک مجموعه صنعتی، از نزدیک با صنعتگران و تولیدکنندگان تبریزی گفتگو می کند و برای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع رونق تولید با تولیدکنندگان به همفکری می پردازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس در یک بررسی اقتصادی تخصصی با موضوع دیپلماسی تجاری منطقه ای ایران و پتانسیل کشورهای حوزه قفقاز و تاثیرات احتمالی مناقشات قره باغ بر مبادلات تجاری بین المللی آذربایجان شرقی حضور خواهد یافت.

دکتر رضایی در دومین روز از سفر خود به استان آذربایجان شرقی، روز شنبه ۱۸ بهمن ماه، پس از دیدار با جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت استان، به دیدار یک خانواده شهید مدافع حرم در تبریز خواهد رفت.

وی عصر روز شنبه ۱۸ بهمن در نشست هم اندیشی اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز، علوم‌پزشکی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه های استان، حضور و سخنرانی خواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در دومین روز سفر خود با برخی شخصیت‌های علمی، فرهنگی، دانشگاهی و حوزوی استان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه شنبه در شبکه تلویزیونی سهند با مردم خونگرم استان آذربایجان شرقی گفتگو خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اسدالله اسدی محسن رضایی دهه فجر آذربایجان شرقی تبریز علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اسدالله اسدی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رئیس سازمان اورژانس کشور در راستای بازدید از طرح‌های در حال ساخت برای سفری دو روزه وارد یاسوج شد.

وی بیان داشت: جعفر میعادی فر در این سفر از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس بازدید و سه پایگاه اورژانس را در استان کلنگ زنی می‌کند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: بازدید از توانمندی‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی این مرکز، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، توافق با شرکت نفت برای راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از طرح احداث ساختمان ستاد مرکزی و نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، نشست خبری و مطبوعاتی با رسانه‌ها و دیدار با کارکنان و کارشناسان اورژانس استان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 6089834

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست