Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:12:16 GMT

اقتدار نظام از حضور پر شور بسیجیان است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۲۷۹۸

اقتدار نظام از حضور پر شور بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شامگاه پنج‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه نمایش اقتدار بسیجیان یگان‌های خودرویی و موتوری در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس توسط  سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) در نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان در شیراز برگزار شد.

 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید استان فارس اظهار داشت:  باید سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را هرچه با شکوه‌تر گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آنچه در استان فارس از روز ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود حضرت امام(ره) تحت عنوان رزمایش الی بیت‌المقدس آغاز شد تا روز ۲۲ بهمن‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بسیجیان را به عنوان سربازان ولایت دانست و اظهار داشت: بسیجیان همانند همیشه به‌عنوان سربازان ولایت در خدمت نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت و زور بازوی سپاه و همچنین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از حضور پرشور بسیجیان است.

امنیت پایدار، هدف نمایش اقتدار بسیجیان در رزمایش الی بیت‌المقدس

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز  نیز در خصوص برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان  اظهار کرد: از آغاز دهه مبارکه فجر تا کنون ده‌ها برنامه اجرا شده که رزمایش الی بیت‌المقدس یکی از آنها محسوب می شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه در رزمایش الی بیت‌المقدس، بسیجیان هر شب در قالب گشت محله‌محور فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ۵۰ گشت محله‌محور هر شب در شمال غرب شیراز صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) عنوان کرد: هدف از نمایش اقتدار بسیجیان در   رزمایش الی بیت‌المقدس در راستای برقراری امنیت پایدار مردم صورت می‌گیرد، به همین دلیل گشت‌ها در شبانه‌روز انجام می‌شود، اما امشب به صورت ویژه و متمرکز به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری شامگاه یاد و یاران در تمام پایگاه‌ها، برگزاری گشت محله‌محور، برقراری تور ایست و بازرسی، فراخوان گردان‌های کوثر و امام علی(ع) و بیت‌المقدس، حفاظت از اماکن حساس در قالب طرح خود‌مراقبتی ادارت و ارگان‌ها، اجرای فعال طرح شهید سلیمانی و اجرای مقدمات ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد از جمله بخشی از برنامه‌های ناحیه محمد رسول الله(ص) است.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله ص رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان اقتدار رزمایش الی بیت المقدس اقتدار بسیجیان محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد