Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:12:14 GMT

پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان دلگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۲۹۵۴

پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان دلگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل آستان نیوز، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در این مراسم گفت: با اجرای این پروژه که طول خط انتقال و شبکه توزیع آن ۱۱ کیلومتر است، ۵۲۸ خانوار با جمعیت ۱۸۶۱ نفر در ۱۵ روستا از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

محمدحسین استاد آقا همچنین اعلام کرد: مرکز درمانی در منطقه دشتیاری شهرستان چابهار که به همت این بنیاد تجهیز شده نیز فردا طی مراسمی به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ایام دهه مبارکه فجر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س )۵۰ نفر از خادمیاران پزشک و دندانپزشک بنیاد کرامت رضوی در این منطقه به خدمت رسانی مشغول هستند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه این اردوی جهادی سلامت، یکی از کامل‌ترین و تخصصی‌ترین اردوهای سلامت رضوی محسوب می‌شود، افزود: قرار است در مدت ۱۰ روز اردوی جهادی خادمیاران کانون سلامت رضوی، ۳ هزار بیمار از خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی رایگان بهره‌مند شوند.

کد خبر 5139488

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بنیاد کرامت رضوی شهرستان دلگان آبرسانی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران شیراز آمار کرونا شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد