Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:08:59 GMT

گفتگوی بهروز افخمی در «خارج از کادر» پخش می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۸۷۶

گفتگوی بهروز افخمی در «خارج از کادر» پخش می شود

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «خارج از کادر» که با میزبانی از هنرمندان مطرح عرصه تولیدات نمایشی کشور، به انعکاس خاطرات، دغدغه ها و سیر فعالیت های هنری آنها می پردازد، هفته گذشته به بخش اول گفتگو با بهروز افخمی فیلمنامه نویس، مستندساز و کارگردان سینما و تلویزیون اختصاص داشت.

افخمی در «خارج از کادر» هفته پیش، ضمن اشاره به تحصیلات و نحوه ورودش به دنیای هنر، از آغاز فعالیتش در صداوسیما به عنوان تدوینگر در اولین ماه های پس از پیروزی انقلاب، پیوستن به گروه تلویزیونی جهاد سازندگی، ساخت اولین مستند دوران دفاع مقدس به کارگردانی او، همچنین آشنایی اش با شهید سیدمرتضی آوینی و نیز برعهده گرفتن مدیریت گروه فیلم و سریال تلویزیون و اولین تجربه کارگردانی سریال با ساخت سریال «کوچک جنگلی» سخن گفت و در  قسمت دوم به نقل ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنباله صحبت‌های بهروز افخمی در برنامه «خارج از کادر» را جمعه‌شب ۱۷ بهمن ساعت ۲۳:۳۰ از آی‌فیلم فارسی تماشا کنید. تکرار این برنامه شنبه‌ها ساعت ۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5139561 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز افخمی شبکه آی فیلم کارگردان سینما سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فیلم شیشلیک علی انصاریان شبکه دو سیما فیلم تک تیرانداز برنامه تلویزیونی فیلم مصلحت حسین مسافر آستانه سازمان صداوسیما پوستر خارج از کادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو