Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاــ وزیر ورزش و جوانان در کرمانشاه گفت: تعداد خانه‌های جوان به ۱۴۰ مورد و سمن‌های فعال در کشور به ۳۳۰۰ مورد می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه جوان کرمانشاه اظهار داشت: این خانه جوان تقدیم جوانان استان کرمانشاه می‌شود و امیدواریم از این سخت‌افزار برای ایفای نقش تعریف شده سمن‌ها و جوان‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تعداد خانه‌های جوان به 140 مورد می‌رسد گفت: در سال 92 و در ابتدای کار دولت یازدهم هیچ خانه جوانی در کشور نداشتیم و تعداد خانه‌های جوان صفر بود که با رویکرد دولت تعداد خانه‌های جوان به حدود 140 خانه می‌رسد و این آمار دستاورد بزرگی برای دولت است.

سلطانی‌فر افزود: تعداد سمن‌های جوانان در سال 92 به کمتر از 100 مورد می‌رسید اما اکنون 3300 سازمان مردم نهاد در کشور فعالیت دارد و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نیز از 2900 میلیارد تومان در سال 1392 امروز به 30 هزار میلیارد تومان رسیده است و تا پایان سال به 50 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی این آمارها را تحول بزرگ دانست و بیان کرد: در 9 ماهه امسال با وجود شیوع بیماری کرونا ازدواج‌ها در کشور به نسبت 9 ماه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است در حالی ‌که خیلی‌ها فکر می‌کردند که تعداد ازدواج‌ها به دلیل کرونا کاهش یابد اما شیوع بیماری کرونا باعث افزایش پیوند ازدواج به علت کاهش هزینه‌های برگزاری شد.

بزرگترین خانه جوان کشور با حضور وزیر ورزش در کرمانشاه افتتاح شدوزیر ورزش: منتقدان واگذاری سرخابی‌ها اطلاعی از بازار سرمایه ندارندوزیر ورزش و جوانان: مدیران کل برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تشویق می‌شوند

وزیر ورزش و جوانان در مورد آمار طلاق گفت: آمار طلاق در کشور در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش پیدا کرده است و این در حالی است که در طول 5 سال گذشته هر ساله افزایش قابل توجه طلاق‌ها روبه‌رو بودیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه مدیران آینده کشور باید از بین اعضای سمن‌های جوانان انتخاب شوند بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در امور مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت می‌کنند و در حقیقت به جوانان آموزش کار اجرایی می‌دهند تا این گروه در آینده امور اجرایی کشور را به‌دست گیرند.

به گزارش تسنیم بزرگترین خانه جوان کشور در سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه افتتاح شد که این خانه جوان به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

این خانه جوان 2309 مترمربع زیربنا دارد و با اعتبار 15 میلیارد تومان و ارزش سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومان در 8 طبقه ساخته شده است و دارای سالن جلسات، کتابخانه، نمازخانه، کلاس، مهمانسرا و غیره است.

 

انتهای پیام/834/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مسعود سلطانی فر استانداری کرمانشاه مسعود سلطانی فر تعداد خانه های جوان وزیر ورزش و جوانان میلیارد تومان خانه جوان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست

وزیر دفاع حکومت طالبان در دیدار با هیئت مالزی اظهار داشت در افغانستان هیچ گروه تروریستی از جمله داعش فعال نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ملامحمد یعقوب» وزیر دفاع حکومت طالبان با هیئتی از مالزی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، کشور و نماینده ویژه نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وزیر دفاع حکومت طالبان در این دیدار گفت هیچ گروه تروریستی و مخربی از جمله داعش در افغانستان فعال نیست.

ملایعقوب همچنین تاکید کرد حکومت افغانستان به کسی اجازه نمی‌دهد که از خاک این کشور علیه دیگر کشورها استفاده شود.

وی با اشاره به برخورد خوب مردم و دولت مالزی با پناهجویان افغان گفت مالزی یک کشور قدرتمند و بزرگ اسلامی است و امیدواریم که روابط دو کشور بیش‌تر گسترش یابد.

وزارت دفاع حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهار داشت هیئت مالزی نیز ضمن قول همکاری همه جانبه با افغانستان، تصریح کرد که آنچه را از نزدیک مشاهده کرده‌اند به مقامات کشورشان انتقال می‌دهند.

طالبان: خاک افغانستان امن است و علیه کشوری استفاده نخواهد شدطالبان: اجازه تهدید از خاک افغانستان علیه همسایگان را نمی‌دهیمپاکستان: اولویت اسلام‌آباد مبارزه با تهدیدات تروریستی از خاک افغانستان است

«زلینا کوی» نماینده ویژه نخست‌وزیر مالزی برای افغانستان هفته گذشته در رأس هیئتی شامل نمایندگان دفتر نخست‌وزیری و وزرات‌های دفاع، امور داخلی و خارجه این کشور با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان دیدار کرد.

زلینا در این دیدار با اظهار اینکه هدف از این سفر گسترش مناسبات افغانستان و مالزی است، گفته بود: مقامات این کشور در رابطه با افغانستان نظر مثبت دارند و آماده همکاری با هیئت حاکمه در بخش‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم