Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:04:54 GMT

کرونای مازندران زردتر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۵۸۷

کرونای مازندران زردتر شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق ارزیابی جدید سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان که شب گذشته منشتر شد، دو شهرستان فریدونکنار و چالوس در مازندران از هفته آینده در جمع شهرستان‌های با وضعیت زنگ بندی زرد کرونایی در این خطه شمال کشور قرار می گیرند و شهرستان سوادکوه که در این مدت در وضعیت زرد قرار داشت با روند افزایشی آمار بیماران کرونایی در هفته جاری به جرگه شهرستان های نارنجی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این ارزیابی که محدودیت های آن از فردا شنبه ۱۸ بهمن ماه سال جاری قابل اجراست، شهرستان های گلوگاه، میاندورد، سیمرغ، کلاردشت، سوادکوه شمالی، میاندورد، فریدونکنار و چالوس که جزو شهرستان کوچک مازندران هستند در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و تمام محدودیت کرونایی برای این شهرستان ها که شامل ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به داخل این شهرستان ها و تردد از ساعت ۲۱ تا سه بامداد  و دور کاری یک سوم کارکنان دولت را شامل می شود، اجرایی خواهد شد.
طبق ارزیابی کرونایی، شهرستان هایی در وضعیت زرد کرونایی قرار می گیرند که آمار بیماران قطعی کووید- ۱۹ آنها در روز به ازاء هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن به چهار نفر برسد.
بقاء ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی 
براساس ارزیابی سامانه ماسک شهرستان های بهشهر، نکاء، ساری، آمل، بابل، بابلسر، نور، محمودآباد، تنکابن، رامسر، نوشهر ، سوادکوه ، قائمشهر و جویبار در زمره شهرستان های با وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند که محدودیت اعمالی در این شهرستان نیز فعالیت مشاغل سطح دو و سه از صبح تا ساعت ۱۸ عصر، ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا سه بامداد و اشتغال نیمی از کارکنان دولت است.
براساس اعلام وزارت بهداشت و درمان طبق ارزیابی سامانه ماسک تمام محدودیت های کرونایی در این شهرستان ها نیز از ۱۸ بهمن ماه سال جاری قابلیت اجرایی دارد و برای متخلفین سلامت به خصوص خودروهای غیر بومی تا سقف ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شد.
براساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون ۹۸۱ بیمار با علایم مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های زیر نظر این دانشگاه بستری و تحت درمان قرار دارند که ۲۱۲ بیمار به دلیل وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
طبق آمار رسمی بیماران کرونایی در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران پس از حدود ۴۵ روز سه رقمی شد و نشان می دهد که این خطه شمال کشور در حال گذر از پیک موج سوم کرونایی قرار دارد.
علاوه بر آن همچنین براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی بابل دیگر دانشگاه استان مازندران هم اکنون ۲۳۹ بیمار کووید۱۹در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند که ۳۸ بیمار به دلیل وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.

برچسب‌ها مازندران بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا مازندران بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور کرونایی قرار شهرستان ها قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل