Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره ساز و کار جدید این شورا برای انتخاب اعضاء و همچنین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توضیحاتی داد.

وی به تشریح اهداف ، برنامه ها و نحوه فعالیت برای انتخاب اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در جمع خبرنگاران پرداخت.

خلقی پور در ابتداء با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام و شهداء نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) را در تغییر مسیر تاریخ در قرن بیستم در سطح جهانی متذکر شد و در ادامه به مدیریت عالمانه و منحصر بفرد امام (ره) به نقش ولایت و حکومت دینی و تاثیرگذاری آن در سطح جهانی توسط ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)  پرداخت و اظهار داشت: مردم نسبت به نظام اسلامی، ولایت و رهبری، ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام علاقمند و وفادار هستند و با حضور در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی، نقشه های استکبار جهانی را نقش برآب کرده وخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، دخالت مردم در امور خودشان می باشد و این یک نکته بسیار مهمی است چرا که یکی از کشورهایی که بالاترین میزان مشارکت مردم و دموکراسی در آن بخوبی تحقق یافته، جمهوری اسلامی ایران است و گواه بر این مدعا، برگزاری بیش از سی انتخابات در چهل سال گذشته می باشد.

دبیر شورای ائتلاف استان گفت: یکی از مهم ترین وقایع سیاسی پیش رو در سال ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری است و با توجه به اینکه در این برهه از زمان به تعبیر مقام معظم رهبری در یک پیچ حساس و تاریخی هستیم ، توجه به این موضوع و پرداختن به آن اولویت اول مسائل سیاسی کشور است.

وی گفت: جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی و نرم افزاری و هجمه فرهنگی در سطح گسترده با استفاده از امکانات فضای مجازی از مهم ترین تهدیدهایی است که عرصه را بر مردم خصوصا در مسائل معیشتی تنگ نموده  بر همین اساس جریان اصولگرایی، نیروهای انقلاب و دلسوزان نظام می بایست با از خودگذشتگی وحدت و برنامه ریزی زمینه استقرار دولت انقلابی، جهادی و متکی به نیروها و امکانات داخلی تکیه بر جوانان پاکباخته و دارای روحیه انقلابی را فراهم نمایند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دارا بودن تجربه وسابقه موفق جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) درسال ۹۶ وکسب رای ۱۶ میلیونی در رقابت نابرابر با دولت مستقر بعد از انتخابات با تجدیدنظر در ساختار و رفع نواقص این حرکت ارزشمند با همراهی و همکاری احزاب و تشکل های جریان انقلاب و تعیین ساختار، در ابتدای سال ۹۷اقدام به تشکیل شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی نمود که در ادامه، این شورا بعنوان یک تشکل سیاسی با دریافت مجوز رسمی ،فعالیت خود را تحت عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور ادامه و نسبت به شبکه سازی و سازماندهی نیروهای انقلاب تا سطح مناطق و شهرستانها اقدام نمود که نتیجه آن تشکیل مجلس انقلابی با بیش از ۲۲۰  نماینده از خروجی های این شورا از حوزه های مختلف انتخابیه در مجلس شورای اسلامی می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه با تجدید نظر و بازنگری در ساختار، مجددا حدود سه ماهه گذشته ،فعالیت خودرا درقالب تشکیل هیئت های موسس در استانها و شهرستانها که در واقع برنامه ریزی از بالا به پائین می باشد ادامه داد افزود: این هیئت ها در ادامه فعالیت و در حال حاضر فعالیت خود را به منظور سازماندهی و هماهنگی نیروهای جریان انقلاب از پائین به بالا یعنی تشکیل مجامع شهرستانی ،مجامع منتخب شهرستان ، شورای ائتلاف شهرستان ،شورای ائتلاف استان ،تعیین نمایندگان استان در شورای مرکزی و تشکیل مجمع ۲۸۰۰نفری در کشور به منظور تصمیم گیری در تعیین کاندیدای این جریان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آغاز نموده اند.

وی گفت: در این رابطه استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از استانهای فعال و پیشتاز در اجرای این برنامه بوده و در حال حاضر ثبت نام از نیروهای انقلاب در مجامع شهرستانی آغاز گردیده است و در این خصوص توجه به جوانان زیر ۴۰ سال و بانوان از رویکردهای اصلی این شورا می باشد.

خلقی پور ادامه داد: استقبال ازسلیقه های مختلف جریان اصولگرا و احزاب و تشکل های سیاسی همسو از جمله موتلفه اسلامی ،جبهه پیروان خط امام و رهبری، رهپویان انقلاب اسلامی ،جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، حزب عدالت و توسعه، جبهه ایستادگی، جبهه پایداری،کانون دانشگاهیان ، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و ....... از برنامه های اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور و استان می باشد.

وی در پاسخ به سوالی درمورد تشکیل شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی و موازی بودن آن با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و احتمال اختلاف بین این دو اظهار داشت: تمام تلاش بزرگان بر یکی شدن و وحدت این دو تشکل در سطح ملی است و در صورتی که خدای نکرده این موضوع در سطح ملی تحقق پیدا نکرد  تصمیم جریان اصولگرا و انقلابی در استان بر این است که وحدت و انسجام نیروها در سطح استان حفظ و از تفرقه جلوگیری شود.

خلقی پور در خصوص اینکه در صورتیکه  وحدت این دو تشکل درسطح ملی صورت گرفت آیا نام شورای ائتلاف تغییر خواهد کرد بیان داشت: شورای ائتلاف یک تشکل شناسنامه دار دارای مجوز رسمی از مراجع قانونی تحت این عنوان است و دامنه فعالیت این شورا تا سطح مناطق دور دست و روستاهاهم کشیده شده است.

وی همچنین در خصوص برنامه شورای وحدت در استان  بیان داشت که این شورا در کشور و استان جدیدا شکل گرفته و هنوز برنامه خاص اجرایی را از این عزیزان سراغ ندارم و امیدوارم جریان انقلاب تمام تلاش و ظرفیت خود را برای رسیدن به وحدت و حضور در عرصه انتخابات با کاندیدای واحد بنمایند.

دبیر شورای ائتلاف استان با اعلام اسامی هیئت های موسس شهرستانهای استان از عموم نیروهای انقلاب در سطح استان برای نام نویسی و عضویت در مجامع شهرستانی و عضویت در شورای ائتلاف شهرستانها از طریق هیات های موسس دعوت کرد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی امام خمینی مجلس شورای اسلامی خبرگزاری فارس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی خلقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟