Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان از کسب تک امتیاز تیمش در زمین گل گهر سیرجان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، سید مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به این که در هفته چهاردهم هستیم و تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند، بازی نزدیکی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستم بازی دشواری داریم چرا که گل گهر خط حمله قدرتمندی دارد. فلسفه قلعه‌نویی فوتبال رو به جلو است و می‌دانستیم باید این مساله را کنترل کنیم. به نظرم بازی خوبی بود. با وجود این که بازی گل نداشت، ما خوب دفع کردیم و سعی کردیم در ضدحمله‌ها بتوانیم صاحب موقعیت شویم. به نظرم یک امتیاز هم در زمین گل گهر برای ما بد نبود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اشتباهات تیمش در دقایق نخست نیمه دوم گفت: آن تیم با توجه به این که یک تعویض خوب انجام داد و بازیکن بازیساز و هافبک رو به جلو را آورد، ما در ۱۵ دقیقه نیمه دوم دچار بی‌نظمی شدیم  و تنوع حرکتی گل گهر بیش‌تر شد. بعد از آن تیم ما نسبت به تاکتیک حریف شناخت پیدا کرد و توانستیم حرکت‌های این تیم را ببندیم. ما هم دنبال فوتبال رو به جلو بودیم و اگر فرصت نصیب‌مان می‌شد گذشت نمی‌کردیم.

او درباره روند نتایج تیمش اظهار کرد: ما یک تیم جوان هستیم که بازیکنان با انگیزه‌ای داریم و در حال کار و تلاش هستیم. بازیکنان ما با دل و جان برای این تیم کار می‌کنند. امیدوارم مسوولان این مسائل را ببینند و اجازه ندهند این تیم به علت مشکلات مالی و امکاناتی وارد افت شود. توانمندی ما تا یک حدی است و نیاز به حمایت مسوولان داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجتبی حسینی تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی ورزشی رو به جلو گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال