Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:41:45 GMT

یک امتیاز در زمین گل گهر بد نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۹۴۹

یک امتیاز در زمین گل گهر بد نیست

سرمربی نفت مسجد سلیمان از کسب تک امتیاز تیمش در زمین گل گهر سیرجان ابراز رضایت کرد.

به گزارش برنا، سید مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به این که در هفته چهاردهم هستیم و تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند، بازی نزدیکی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستم بازی دشواری داریم چرا که گل گهر خط حمله قدرتمندی دارد. فلسفه قلعه‌نویی فوتبال رو به جلو است و می‌دانستیم باید این مساله را کنترل کنیم. به نظرم بازی خوبی بود. با وجود این که بازی گل نداشت، ما خوب دفع کردیم و سعی کردیم در ضدحمله‌ها بتوانیم صاحب موقعیت شویم. به نظرم یک امتیاز هم در زمین گل گهر برای ما بد نبود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اشتباهات تیمش در دقایق نخست نیمه دوم گفت: آن تیم با توجه به این که یک تعویض خوب انجام داد و بازیکن بازیساز و هافبک رو به جلو را آورد، ما در ۱۵ دقیقه نیمه دوم دچار بی‌نظمی شدیم و تنوع حرکتی گل گهر بیش‌تر شد. بعد از آن تیم ما نسبت به تاکتیک حریف شناخت پیدا کرد و توانستیم حرکت‌های این تیم را ببندیم. ما هم دنبال فوتبال رو به جلو بودیم و اگر فرصت نصیب‌مان می‌شد گذشت نمی‌کردیم.

او درباره روند نتایج تیمش اظهار کرد: ما یک تیم جوان هستیم که بازیکنان با انگیزه‌ای داریم و در حال کار و تلاش هستیم. بازیکنان ما با دل و جان برای این تیم کار می‌کنند. امیدوارم مسوولان این مسائل را ببینند و اجازه ندهند این تیم به علت مشکلات مالی و امکاناتی وارد افت شود. توانمندی ما تا یک حدی است و نیاز به حمایت مسوولان داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجتبی حسینی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد