Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@04:55:54 GMT

رالی بزرگ تفریحی و خانوادگی کیش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۵۰۵۷

رالی بزرگ تفریحی و خانوادگی کیش برگزار شد

این برنامه شاد که با استقبال چشمگیر ساکنان جزیره کیش و گردشگران همراه بود به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم ، هیات اتومبیلرانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش با حضور یش از ۱۲۰ شرکت کننده صبح امروز از محوطه مقابل تالار شهر کیش آغاز شد.

شرکت کنندگان در دو کلاس حرفه ای و مبتدی در این برنامه با یکدیگر رقابت کردند و پس از طی مسافتی حدود ۱۰۲ کیلومتر در ۱۹ ایستگاه و کنترل و ثبت زمان پیمودن مسافت بین هر ایستگاه توسط مربیان مجرب، سرانجام پس از ۳ ساعت و نیم  رانندگی به خط پایان رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حامیان مالی مسابقه دو شرکت خصوصی بودند و مراسم اعلام نتایج و اهدای جوایز ساعت ١٨ روز یک شنبه ۱۹ بهمن  در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک کیش برگزار خواهد شد.

رعایت تمامی ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از شرایط حضور در این رالی بود . در جلسه توجیهی این برنامه که ساعت ۱۶ دیروز پنجشنبه شانزدهم بهمن برگزار شد موارد لازم جهت توجه ویژه به  رعایت دستورات بهداشتی برای حفظ ایمنی فضای برگزاری مسابقه و پیشگیری از شیوع کرونا به شرکت کنندگان یاد آوری شد.

لازم به ذکر است در برگزاری این برنامه خانوادگی و ورزشی نمایندگانی از  سازمان منطقه آزاد کیش ، موسسه ورزش ،نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی ، اورژانس ،هلال احمر ، ستاد مبارزه با کرونا ، و شماری از اصحاب رسانه حضور داشتند.

برچسب‌ها کیش ورزش همگانی جزیره کیش دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش ورزش همگانی جزیره کیش کیش ورزش همگانی جزیره کیش دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسکویی یکی از قدیمی ترین مجریان سازمان صداوسیما که سالیان زیادی را در رادیو ورزش فعالیت کرد و صدای ماندگارش در گوش اهالی ورزش خواهد ماند، روز ۱۲ اردیبهشت و پس از مدتها تحمل بیماری در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت باسابقه رسانه صبح امروز یکشنبه با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و اهالی رسانه از مقابل مسجدبلال صداوسیما برگزار و برای خاکسپاری در خانه ابدی اش به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم مسعود اسکویی چهره هایی چون مهدی تاج، شروین اسبقیان، حمید استیلی، مناف هاشمی، عبدالحمید احمدی، حسن طباطبایی، میلاد تقوی و بسیاری از اهالی رسانه های دیداری و شنیداری حضور داشتند.

کد خبر 6096923

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد