Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:33:45 GMT

نکاتی تازه از نحوه پبشرفت کرونا در بدن میناوند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۵۰۸۲

نکاتی تازه از نحوه پبشرفت کرونا در بدن میناوند

دکتر هاشمیان پزشک معالج مهرداد میناوند توضیحات ناراحت کننده ای در تشریح وضعیت بیماری و پیشرفت ویروس در ریه مهرداد میناوند داد .

به گزارش "ورزش سه"،  هاشمیان در یک برنامه تلویزیونی گفت: مهرداد میناوند با من تماس گرفت و گفت تست کرونای من مثبت اعلام شده است که من به او گفتم داروی فاویپیراویر را مصرف کند و گفتم این نظر من است و گفت همسرم هم درگیرش است که گفتم اگر همسرش درگیر بارداری است این دارو را مصرف نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاشمیان ادامه داد:  24 ساعت بعد تماس گرفت و گفت ممنونم دکتر حال من خوب شده است و این دارو را مصرف نکرد. این دارو در شرایط عادی مصرف می شود و در کشورهایی چون ترکیه و هند این داروها دم در منازل به بیماران داده می شود و ما اینجا با این موضوع مبارزه می کنیم. البته مصرف این دارو هیچ منطق علمی ندارد اما من خودم  در صورتی که تست من مثبت شود آن را مصرف می کنم. بعد از چند روز بعد مهرداد دوباره با من تماس گرفت دیدم شماره شماره مهرداد است اما صدا صدای او نیست. گفت حالم خیلی بد است و می خواهم سی تی اسکن بدهم گفتم الان آن جایی که مد نظرم بود نمی توانی بروی و سی تی اسکن بدهی و با این حالت باید در بیمارستان بستری شوی. از او خواستم بیاید بیمارستان مسیح دانشوری که گفت آنجا نمی آیم و شرایطم بدتر می شود .

 

هاشمیان با انتقاد ضمنی از این باور گفت : این یک ذهنیت بد است که در بین مردم جا افتاده است که حضور در بیمارستان شرایط بیمار را بدتر می کند در حالی که بیمارستان مسیح دانشور مرکز مبارزه با بیماری کرونا است. این برایم علامت سوال است. بعد علی پروین با من تماس گرفت و گفت مهرداد میناوند در بیمارستان لاله بستری شده و من از خواست که بر سر بالین او حاضر شوم. در آنجا دکتر های مختلفی حضور داشتند و یک کارهایی انجام دادند که مهرداد زنده بماند. وقتی شرایط او را دیدم خیلی بد بود و متاسفانه آهسته آهسته شرایط او بدتر شد و در نهایت از میان ما رفت.

 

هاشمیان درباره بیماری علی انصاریان هم گفت : در مورد علی انصاریان هم تلاش بر این بود که بیهوش نشود و هوشیار باشند که این موضوع این ذهنیت را برای برخی به وجود آورد که شرایط حاد نیست اما درگیری ریه شدید بود و متاسفانه او هم از میان ما رفت.

مهرداد میناوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد میناوند مهرداد میناوند تماس گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!