Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیلویو پروتو فوتبال را کنار گذاشته و به سراغ گلف رفت.

سیلویو پروتو، دروازه بان باتجربه 37 ساله و بلژیکی لاتزیو از فوتبال خداحافظی کرد و به عرصه گلف وارد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، سیلوینیو پورتو، دروازه بان سوم لاتزیو که قراردادش با این تیم را شش ماه زودتر از پایان آن فسخ کرد، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد و به سراغ ورزش گلف رفته است و می خواهد در این زمینه فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروتو سابقه بازی در تیم های اندرلخت، المپیاکوس و لاتزیو را دارد. پروتو در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

7069 روز پس از اولین بازی ام در سطح اول فوتبال، شیرجه ها، سیوها و چیزهای بسیار دیگری، برای من و اولین موی سفیدم زمان آن رسیده است که دستکش های خود را آویخته و از فوتبال خداحافظی کنم. به این که بخش جدیدی از زندگی ام را آغاز می کنم که در آن خودم را وقف تفریحات، پروژه ها و خانواده کوچکم که در طول این مسیر طولانی همیشه حامی من بوده اند، خواهم کرد؛ افتخار و احساس آرامش می کنم.

همچنین او ضمن تشکر از همسر، فرزندان، مربی ها و هم تیمی های خود، نوشت:

19 سال گذشته و بنابراین من با دنیای فوتبال که مرا به چنین فردی تبدیل کرده است خداحافظی می کنم. پس بدون هیچ حسرتی باشگاه های گلف من جایگزین دستکش هایم می شود.

 همچنین بخوانید:

سیمونه اینزاگی به دلیل استفاده از الفاظ کفرآمیز جریمه شد

 

 

اخبار داغ 

علی انصاریان: فوتبالیست تابلوتر از من پیدا نمی کنید | همراه با صدای علی انصاریان افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان علیه وزارت بهداشت علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد جرارد پیکه: 85% داوران لالیگا مادریدی هستند، چگونه می توانند به سود رئال سوت نزنند؟ لیونل مسی کلید انتقال ام باپه به رئال مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»

tags # عادل فردوسی پور سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • حواشی دنیای فوتبال
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست