Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:51:32 GMT

نکونام: داوری دربی امروز خیلی ضعیف بود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۵۶۰۹

نکونام: داوری دربی امروز خیلی ضعیف بود

صحبتهای جواد نکونام در نشست مطبوعاتی پس از اتمام مسابقه مقابل نفت آبادان داور مسابقه را نشانه رفت.

به گزارش ورزش سه، نکونام که از اتفاقات رخ داده در صحنه گل نفت آبادان عصبانی بود در نشست مطبوعاتی به دوستی میان داور بازی و (احتمالا) کادرفنی نفت اشاره کرد. امروز در صحنه گل نفتی ها ابتدا گل مردود شد اما بعد از آن داور با مشورت با کمک صحنه را گل گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صحبتهای نکونام از تسلیت به خانواده میناوند و انصاریان آغاز شد و سپس  وارد مسائل بازی شد:در گذشت میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم و خدا به خانواده‌هایشان صبر بده. امیدوارم شر ویروس کرونا کم شود و زندگی عادی داشته باشیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه ای داشتند.

 

*موقعیت زیادی خلق کردیم


تیم ما شروع خوبی داشت، خوب بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم. یک موقعیت تیم نفت آبادان داشت و می‌توانست گل هم بزند. بازی به خاطر شرایط جدول مقداری حساس و احساسی شد. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. آنها هم  مثل نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب داشتند ولی نتوانستند استفاده کنند.

 

*وقت اضافی کم گرفته شد


ما نشان دادیم که به اینجا آمدیم و می‌خواهیم بازی را ببریم و در مقابل تیم نفت که یک شکست در بازی خانگی داشت و جزو مدعیان بالای جدول است، فوتبال خوب و جانداری را بازی کردیم. تیم ما میل بردن داشت. ما در آخر بازی هم اعتراض به وقت‌های تلف شده کردیم که باید بیشتر از 6 دقیقه و نزدیک 10 دقیقه گرفته می‌شد. مصدومیت‌های زیادی این بازی داشت و باید وقت اضافه بیشتری گرفته می‌شد.

 

*شاید از بیرون گفتند گل را درست بگیرید


امروز می توانستیم برنده باشیم. صحنه گل را نه دیدیم نه می توانیم قضاوت کنیم .از داور سوال کردم و گفتند درست بوده است و کمک اشتباه کرده است. ما در این خصوص اعتراضی داشتیم ولی بعد از آن که گفتند درست بوده است، چیزی نگفتیم. اینکه بگویند گل درست بوده است و بعد بگویند اشتباه شده و شاید هم از بیرون به آنها گفتند، شاید زود تصمیم گرفتند!


*داور به من گفت سرجایت بنشین


هیچ کس نمی‌تواند به کس دیگری بی احترامی کند. داور مسابقه به من می‌گوید «برو سر جایت بنشین». من سوال کردم که ایشان می‌تواند با من این گونه صحبت کند و از من عذرخواهی کردند. اصلا حق ندارند به کسی بی‌ احترامی کنند همان طور که ما این حق را نداریم و من به خاطر این بی‌احترامی به سمت داور رفتم و به من کارت زرد داد.

 

*داور به دوستش نمی‌گوید برو عقب


امیدوارم کمیته داوران از داور  چهارم سوال کند و در خصوص این اتفاق توضیح بدهند. داوری ایشان خیلی ضعیف بود و هر دو تیم ناراضی بودند. با احترام به همه دوستان در استان خوزستان گفته بودند داوری را به یک هم استانی می‌دهند. باید با یک انتخاب خوب  این شک و شبهه‌ها از بین برود. خیلی از خطاها، هند گوشه 18 قدم را نمی‌گرفت.  اینجا آبادان است همه با هم دوست هستند، اینجا قضاوت کردن سخت است و سخت‌تر از آن این است که به دوستت بگویی برو عقب و به او کارت بدهی. ما توقع‌مان این بود که یک داور قوی به اندازه این دو تیم برای بازی بگذارند. ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم و دوست داشتیم قضاوت بهتر شود. خیلی از خطاها را به نفع ما نمی‌گرفتند و بازی در نهایت یک بر یک تمام شد.

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏

به گزارش ‌‎“‎ورزش سه‎”‎، آرسنال امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، ‏استادیوم امارات، در هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان بورنموث ‏بود و موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد تا دو هفته مانده به ‏پایان فصل خیالش را از بابت صدرنشینی راحت کند. ‏

آرسنال که تیم برتر میدان بود در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی توسط ‏ساکا به گل رسید و در نیمه دوم هم در دقیقه 70 موفق شد با گل ‏تروسار از حریف 2-0 پیش بیفتد. ‏

اما سه دقیقه بعد از گل دوم آرسنال، بورنموث موفق شد توپ را وارد ‏دروازه توپچی‌ها کند و داور بازی، دیوید کوت، در تصمیمی جنجالی ‏این گل را مردود اعلام کرد و وی‌ای‌آر هم تصمیم او را پذیرفت. ‏

بعد از بازی بورنموثی‌ها و هواداران رقبای مستقیم آرسنال به شدت ‏علیه داور و وی‌ای‌آر موضع گرفته و می‌گویند این گل به شکلی ‏نادرست مردود شده است.‏

در دقیقه 73 بعد از یک ارسال به روی دروازه، داوید رایا خروج بدی ‏داشت. توپ دفع شده به کریستی رسید و شوت سرضرب و محکم او ‏به تیر افقی برخورد کرده و برگشت. سمنیو با یک والی این توپ ‏برگشتی را وارد دروازه کرد ولی داور در سوت خود دمید و نشان داد که ‏گل مردود است.

داور می‌گفت پیش از اینکه توپ اول به کریستی برسد سولانکه روی ‏داوید رایا مرتکب خطا شده است. بررسی تصاویر آهسته از زوایای ‏مختلف نشان می‌دهد برخورد خاصی بین سولانه و دروازه‌بان آرسنال ‏اتفاق نیفتاده و تنها در یک زاویه به نظر می‌رسد که بدن این دو ‏لحظه‌ای با هم تماس داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد