Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@16:19:11 GMT

دکتر هاشمیان: میناوند به حرفم گوش نکرد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۶۱۸۶

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمدرضا هاشمیان با حضور در یکی از برنامه‌های شبکه افق گفت: یک روز مهرداد میناوند با من تماس گرفت و گفت که نتیجه آزمایش کرونایش مثبت شده است و من هم گفتم یکی از دارو‌هایی را که می‌تواند به او کمک کند، مصرف کند و سریعا خود را به بیمارستان برساند که به این حرف من توجه نکرد.

وی افزود: البته ۲۴ ساعت بعد با من تماس گرفت و گفت شرایطم عادی شده و به حالت قبل برگشته است و مشکل خاصی ندارم، اما بعد از چند روز بی خبری، مهرداد زمانی که با من تماس گرفت حتی از لحن صدایش هم نمی‌توانستی تشخیص بدهی که او مهرداد میناوند است یا خیر؟

دکتر هاشمیان افزود: متاسفانه کووید ۱۹ بیست درصد از ریه‌های میناوند را درگیر کرده بود و زمانی که به او گفتم هرچه سریعتر به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه کند، اما او خودداری کرد و گفت به آن جا نمی‌روم، زیرا می‌ترسم بیماری ام تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان گفت: بعد‌ها از طریق آقای علی پروین متوجه شدم که مهرداد میناوند به بیمارستان لاله مراجعه کرده و بستری شده است که این موضوع بسیار دیر بود و شرایطی را ایجاد کرد که به نوعی می‌شد گفت کار از کار گذشته بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میناوند دکتر هاشمیان بیمارستان مسیح دانشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، مصاحبه پذیرفته شدگان در بهزیستی، روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

با توجه به اعلام نتایج مرحله دوم معرفی‌شدگان آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان، از طریق تماس تلفنی انجام می شود و مصاحبه‌ها در شیفت های صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و شیفت عصر نیز ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ انجام می شود و مدت زمان تقریبی برای مصاحبه هر فرد بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود

کد خبر 6093070

دیگر خبرها

  • تاکسی بدون خط
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله