Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@09:08:33 GMT

طرز تهیه کالباس خشک بوقلمون خانگی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۶۸۶۱

کالباس یکی از مواد غذایی پرطرفدار است که اکثر خانواده‌ها به دلیل عدم اطمینان از نحوه تهیه آن سعی میکنند از مصرف بیش از اندازه آن خودداری کنند.    خبرگزاری میزان _ صفحه اینستاگرامی روزنامه همشهری نوشت: کالباس یکی از محبوب‌ترین و لذیذترین مواد غذایی است که طرفداران زیادی دارد. البته خیلی‌ها به‌دلیل اینکه از طریقه تهیه آن مطمئن نیستند سعی می‌کنند کمتر سوسیس و کالباس مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تهیه کالباس خانگی سالم با گوشت مرغ‌ می‌توانید با اطمینان از این ماده غذایی استفاده کنید. اگر شما هم در خانه فرزندی دارید که گوشت یا مرغ را به شیوه معمول مصرف نمی‌کند استفاده از این روش خانگی برای تهیه کالباس پیشنهاد خوبی برای شماست.   مواد لازم سینه بوقلمون: ۶۰۰گرم ران مرغ: ۴۰۰گرم تخم‌مرغ: ۲عدد سیر: ۶حبه نمک: یک و نیم قاشق چایخوری فلفل: یک قاشق چایخوری ادویه پاستارمی: ۵۰گرم آرد و نشاسته ذرت (هرکدام): ۵۰گرم شیرخشک: ۱۰۰گرم گلوتن: ۲قاشق غذاخوری سرخالی روغن کانولا: ۱۰قاشق غذاخوری پوره یخ: ۱۰قاشق غذاخوری اسانس دود: ۳۰قطره بیکن گوشت: ۲۵۰گرم مغز پسته: ۱۰۰گرم   طرز تهیه سینه بوقلمون و ران مرغ را ۳بار چرخ کنید و یک شب داخل فریزر استراحت دهید تا یخ بزند. سپس از فریزر درآورده و در یخچال گذاشته تا یخ آن باز شود، ولی سرمای آن حفظ شود. سیر‌ها را با دنده ریز رنده کنید و همراه گوشت و نمک و فلفل داخل دستگاه غذاساز بریزید و در حدود ۵ دقیقه هم بزنید. سپس تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنید و دوباره هم بزنید. مواد خشک و ادویه را اضافه کنید و خوب میکس کنید و سپس پوره یخ و در آخر روغن و اسانس دود را ریخته و خوب هم بزنید. وقتی مواد کامل یکدست شد تیکه‌های نمایشی که شامل بیکن گوشت که خرد شده و مغز پسته را اضافه کرده و با قاشق بزرگ یا دست هم بزنید تا به‌صورت یکسان در خمیر پخش شود.   ناگفته نماند پسته‌ها را حتما نیم ساعت زودتر با آب گرم خیس کنید. سپس خمیر را داخل کاور‌های مخصوص کالباس ریخته و خوب هواگیری کنید و به‌مدت ۴۵ الی ۵۰ دقیقه بخارپز کنید. بلافاصله بعد از پخت داخل ظرفی که حاوی آب سرد و یخ است انداخته و یک ربع شوک آب سرد به آن بدهید. سپس داخل یخچال به‌مدت ۱۲ الی ۲۴ساعت استراحت داده تا کاملا سرد شود و به‌راحتی قابل برش‌دادن باشند. بیشتر بخوانید: طرز تهیه آش دوغ سنتی و خوشمزه انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: کالباس غذا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کالباس غذا هم بزنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم

در این چالش، کانسلو بازیکن بارسلونا سعی می کند توپ را درون دروازه ای که درون آب قرار گرفته است قرار دهد.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند