Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@21:55:38 GMT

روباهِ صحرا! (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۶۸۸۰

روباهِ صحرا! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، فورد می‌خواهد با این خودروی مسابقه‌ای در کلاس اولترا ۴ استوک شرکت کند و قرار است معرفی آن برای مسابقات در اواخر سال جاری و برای باجا ۱۰۰۰ انجام شود.

این برانکوی آماده مسابقه بر پایه نسخه دو درب مجهز به پکیج ساسکش تولید شده و از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربوی اکوبوست و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نسخه استاندارد سود می‌برد البته برانکو ۴۶۰۰ بهبودهای زیادی داشته تا بتواند در محیط سخت مسابقه دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این موارد می‌توان به سیستم تعلیق پرفورمنس با شوک‌های فاکس، ترمزهای ویلوود، لاستیک‌های ۳۵ اینچی بی اف گوودیچ و رینگ‌های متد ریس اشاره کرد.

بسیاری از قطعات زیر بدنه برانکو نیز دارای قطعات هوی دیوتی همچون هاب پرتال جلوی ۷۴، سیستم فرمان هیدرولیک Howe و بازوهای کنترل مهندسی تریتون هستند.

سپرهای فولادی ماژولار این تراک محصول فورد پرفورمنس بوده و همین شرکت وینچ وارن زئون را نیز تولید کرده است.

چراغ‌های LED آفرود نیز به بهبود میدان دید راننده کمک کرده و رول کیج نیز بر ایمنی کلی خودرو می‌افزاید.

برانکو ۴۶۰۰ همچنین اولین خودروی مسابقه‌ای است که تأییدیه فیا برای صندلی‌های آفرود ریکارو را دریافت نموده است.

این خودروی مسابقه ماه نوامبر وارد مسابقات خواهد شد. تست‌های برانکو ۴۶۰۰ از اواخر ماه جاری میلادی شروع می‌شود و فورد از آن به عنوان بستر آزمایش تجهیزات جانبی تائید شده استفاده خواهد کرد.

فورد برانکو هنوز وارد خط تولید نشده اما این موضوع دلیلی بر عدم تبلیغش توسط سازنده نیست.

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فورد برانکو فورد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • ببینید | تیپ گنگ مسی در مسابقه حساس بستکبال NBA
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • پرچمداران قدیمی ترین مسابقه خودروهای اسپرت جهان (فیلم)
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد