Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:26:15 GMT

ضرورت احیای دانشکده پرستاری اهر

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۷۹۰۱

ضرورت احیای دانشکده پرستاری اهر

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خدابخش دیشب در آئین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد وفات دکتر حسن اهری بنیانگذار طب کودکان در ایران، با تسلیت شهادت اولین بانوی شهید مدافع سلامت شهرستان اهر اظهار داشت: پرستاران شهیدی همچون شهیده فریبا اسمعیلی برای حفظ سلامتی مردم فداکاری و جانفشانی کردند و امروز وظیفه ماست تا با عمل به توصیه‌ها اجازه ندهیم فداکاری شهدای مدافع سلامت بی‌نتیجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اهر، معرفی مفاخر و پیشینه تاریخی و فرهنگی را بسیار مهم دانست و افزود: معرفی مفاخری همچون دکتر حسن اهری برای نسل‌های جوان جامعه جزو مهم‌ترین موضوعاتی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر پیشینه تاریخی و فرهنگی، مفاخر و بنیان‌های بسیاری از حوزه‌ها در شهرستان اهر حداقل در سطح منطقه ارسباران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که شهرستان اهر در بسیاری از حوزه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌توانیم درک کنیم که در کدام شهرستان قبول مسئولیت کرده‌ایم.

خدابخش با تأکید بر این‌که معرفی مفاخری همچون دکتر حسن اهری بایستی طی مستندهایی در قاب رسانه ملی انجام گیرد، گفت: با مدیرکل صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی به صورت مکاتبه‌ای و حضوری در رابطه با معرفی مفاخر شهرستان اهر همچون دکتر حسن اهری پیگیری‌هایی انجام می‌دهیم و از طرفی می‌توانیم از ابزار هنر و جشنواره‌هایی همچون تئاتر کوتاه ارسباران برای معرفی مفاخر استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: مطالبه‌ی معرفی مفاخر شهرستانی، منطقه‌ای و ملی اهر به تنهایی از عهده‌ی جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه خارج است لذا باید برنامه‌ها و اقدامات به گونه‌ای باشد تا معرفی مفاخر به مطالبه‌ی عمومی تبدیل شود و از سویی دیگر می‌توانیم کم‌کاری در رابطه با معرفی مفاخری همچون دکتر حسن اهری با تشکیل گروه کاری و بررسی راهکارها جبران کنیم.

وی؛ احیای دانشکده پرستاری شهرستان اهر را از جمله اصلی‌ترین مطالبه مردم اهر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد و گفت: دانشکده پرستاری شهرستان اهر در گذشته فعال بود اما بعد از چند فصل به تعطیلی کشیده شد، حال با همراهی و پیگیری نماینده مردم اهر و هریس در صدد احیای دانشکده پرستاری اهر هستیم چراکه عموم مردم شهرستان این موضوع را مطالبه می‌کنند.

خدابخش یادآور شد: اگر هم‌افزایی به معنای واقعی کلمه صورت گیرد، قطعاً می‌توانیم به نتایج مثبتی در معرفی داشته‌ها و مفاخر و ظرفیت‌های شهرستان اهر که بتواند اهر را به جایگاه اصلی خود برساند؛ دست یابیم.

کد خبر 5139913

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اهر شهرستان اهر جامعه پرستاری دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیراز عکس استانها شهرستان کرج ایلام مشهد دانشکده پرستاری معرفی مفاخر شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان گفت: مطالعات ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری و پخش سیلاب شهرستان در دستور کار قرار گرفته و منابع طبیعی باید با کمک آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و مشارکت بخش صنعتی، این طرح‌ها را با هدف کنترل سیل اجرا کند.
منصور شیشه فروش عملکرد مدیریت بحران این شهرستان‌ها را در کنترل سیلاب هفته گذشته مطلوب دانست و افزود: آب منطقه‌ای شهرستان باید در خصوص ایمن سازی، اصلاح و ایجاد شیب مناسب کانال مهیار اقدام کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان