Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیاضی با اشاره به اهدافی که بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از اجرای جشنواره رضوی در کشور دنبال می کند، گفت: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج سبک زندگی رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مشاور عالی بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا (ع) شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره رضوی در استان زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری جشنواره رضوی به صورت حضوری میسر نشد از اینرو جشنواره های رضوی به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید جلال فیاضی با اشاره به اهدافی که بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از اجرای جشنواره رضوی در کشور دنبال می کند، گفت: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج سبک زندگی رضوی برگزار می شود.

 

به گفته مشاور عالی بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا (ع)، برگزاری این مراسم در فضای مجازی از شور و نشاط مردم و اهالی فرهنگ و هنر نسبت به این جشنواره نکاسته است.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه 9 استان آذری زبان در جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی مشارکت کردند، گفت: این جشنواره تبیین سیره و روش فرهنگ رضوی در جامعه را دنبال می کند.

 

فیاضی با اشاره به اینکه جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است، گفت: ۱۴۴ اثر از استان‌های مختلف کشور به سومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شده است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: سومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی آذری در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی بسیار موثر است.

 

به گفته وی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت امام رضا (ع) باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بر ضرورت نشر آثار رسیده به این جشنواره تاکید کرد و گفت: لازم است تا آثار رسیده به این جشنواره در قالب کلیپ‌ها و نوشته‌های تهیه و در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی جشنواره رضوی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی فرهنگی و هنری جشنواره رضوی بنیاد فرهنگی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید

جشنواره فرهنگی هنری اشکواره حسینی با شروع به کار دبیرخانه آن به میزبانی آمل به دور هفتم رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حسین جوادی عصر امروز در جلسه مدیران اجرایی و دبیران اشکواره فرهنگی هنری حسینی از شروع به کار هفتمین دوره این جشنواره در سطح ملی عنوان کرد و گفت: در این دوره نیز با برگزاری شش بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر و داستان کوتاه  و بخش کودک و نوجوان به اجرا درمی‌آید. 

وی با اشاره به اینکه در بخش نوجوان چهار بخش سرود گروهی، قصه گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره‌گوی و روایت‌گری فراخوان می‌شود، تصریح کرد: در این دوره اشکواره حسینی از اوایل شهریورماه شروع و اختتامیه آن پانزدهم شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. 

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی با بیان اینکه امسال برای اولین بار با محوریت شهدای راه قدس آثار پذیرفته می‌شود، تصریح کرد: با تأکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین(ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.

جوادی از استقبال بالای هنرمندان به این اشکواره در سال‌های اخیر ابراز امیداوری کرد و گفت: خوشبختانه در این شش دوره اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره بودیم و این باعث می شود تلاش‌مان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»