Web Analytics Made Easy - Statcounter

  مختصری در مورد مجموعه آهن ملل   شرکت آهن ملل اصفهان با سابقه طولانی در زمینه تأمین آهن آلات پروژه های صنعتی و عمرانی در کمترین زمان و به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه با کارخانه های فولادی ایران، مناسبترین قیمت را به خریداران عزیز عرضه میدارد. آهن ملل اصفهان دارای جواز کسب فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنف آهن فروشی و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یکی از موارد با اهمیت برای خریدارانی که تمایل به سفارش غیرحضوری دارند، این است که مجموعه مورد نظر دارای مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت خود باشد. آهن ملل کلیه مجوزات لازم برای خرید آنلاین را دارا می باشد، پس می توانید آسوده خاطر خرید کنید.    فعالیت این مجموعه زیر نظر سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران و ارائه فاکتور رسمی به خریدار محترم است.   آهن ملل به عنوان برند شناخته شده در بازار آهن، مورد اعتماد فعالان این حوزه بوده و توانسته رتبه یک فروش آهن آلات در ایران را از آن خود کند و سازمان های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی را در زمره مشتریان خود ببیند.   مجموعه آهن ملل، همواره در تلاش است که با استفاده از مشاوره دقیق و کارشناسی در خصوص محاسبه آهن‌آلات مورد نیاز پروژه شما، با کیفیت ترین محصولات و مناسبترین قیمت میلگرد را به شما عرضه دارد.   به دلیل همکاری مستقیم و بی واسطه آهن ملل با کارخانجات فولادی، این شرکت همواره بهترین قیمت آهن آلات را به مشتریان خود ارائه می کند. امکان دریافت مشاوره های مفید قبل از خرید به صورت رایگان از کارشناسان فروش آهن ملل اصفهان.   از آنجا که استان اصفهان در مرکز ایران قرار دارد، شهرهای بزرگی چون کرمان، یزد، شهرکرد، تهران و خرم آباد از جمله خریداران آهن آلات جهت بکارگیری در پروژه های ساخت و ساز و عمرانی هستند و شرکت آهن ملل اصفهان را به عنوان تامین کننده مطمئن محصولات فولادی انتخاب می کنند.   راهنمایی برای خرید از شرکت آهن ملل اصفهان     شرکت آهن ملل اصفهان، آهن آلات مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت بازار تأمین می‌کند.   قیمت روز میلگرد و آهن، به صورت لحظه‌ای و آنلاین در وب‌سایت بروزرسانی می‌شود. همچنین با عضویت در کانال تلگرام آهن ملل می‌توانید از اخبار لحظه ای بازار آهن و تحلیل و پیش بینی بازار آهن در بازار ایران مطلع شوید. علاوه بر آن می‌توانید از مشاوره تیم مجرب فروش آهن ملل، جهت تصمیم‌گیری بهتر در خرید خود بهره‌مند شوید.   روش خرید آهن آلات   جهت خرید آهن آلات، می‌توانید روزانه به جداول قیمت تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی، ورق آهن، لوله فولادی، قوطی و پروفیل، محصولات مفتولی و شمش فولادی مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظرتان، فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید و یا می‌توانید با دفتر مرکزی آهن ملل تماس گرفته و پروسه‌ی خرید را به کارشناسان فروش بسپارید.   خرید اینترنتی آهن آلات   در صورت تمایل به خرید اینترنتی آهن آلات، با مراجعه به لیست قیمت های روزانه موجود در وب سایت، فرم ثبت سفارش را تکمیل کرده و منتظر هماهنگی واحد فروش برای تحویل بار در آدرس اعلام شده باشید.
 
 
 
    خرید تلفنی آهن آلات   در صورت تمایل به خرید تلفنی آهن و میلگرد؛ و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان فروش با شماره های دفتر فروش آهن ملل اصفهان تماس بگیرید و پروسه خرید را به کارشناسان شرکت آهن ملل اصفهان بسپارید.   خرید حضوری آهن آلات   در صورت تمایل به خرید حضوری میلگرد و آهن، به دفتر مرکزی آهن ملل واقع در اصفهان، بزرگراه خیام، کوی نگارستان، مجتمع تجاری فردوسی، طبقه سوم، واحد یک مراجعه کرده و جهت تأمین آهن آلات پروژه های خود از خدمات آهن ملل اصفهان و مشاوره کارشناسان فروش بهره بگیرید.   شرایط عمومی خرید آهن آلات     1.     تسویه به صورت 100% نقد پیش پرداخت می‌باشد. مبنای تایید تسویه، وصول وجه در بانک اعلامی از طرف فروشنده می‌باشد. 2.     مبنی تسویه نهایی، وزن باسکول مبدا می‌باشد و اختلاف باسکول مبدا و مقصد روی هر تریلی طبق قانون وزارت راه و ترابری 80 تا 100 کیلوگرم مورد تایید است و در صورت بروز اختلاف بیشتر از آن، ملاک تشخیص، وزن باسکول سوم می‌باشد.
3.     با توجه به روند نوسانی بازار (صعودی/نزولی)، لحظه‌ی خرید، تایید قیمت و موجودی الزامی است.
           هزینه حمل و نقل بنگاه-بارگیری به عهده مشتری می‌باشد.
4.     در صورت بروز هر مشکل در بار ارسالی قبل از تخلیه بار باید به کارشناس فروش اعلام بفرمایید، در غیر این صورت مشکلات کالای ارسالی قابل پیگیری نمی‌باشد.
5.     تمامی بارهای ارسالی از بنگاه تهران مشمول پرداخت هزینه‌ی بنگاه‌داری می‌باشد و هزینه بنگاه‌داری مطابق عرف مورد پذیرش بازار آهن بوده و مبلغی در حدود 500 ریال به ازای هر کیلوگرم می‌باشد.
6.     با توجه به لحاظ کردن اوزان تقریبی در پیش فاکتور، در صورت بالا شدن وزن، خریدار موظف است تا 45 دقیقه نسبت به تسویه اقدام نماید، در صورت تاخیر در تسویه از ترخیص بار از انبار جلوگیری شده و هزینه معطلی و خواب ماشین با خریدار می‌باشد، در صورت عدم تسویه تا 24 ساعت از زمان اعلام اوزان دقیق، محموله عودت و معامله به صورت یک‌ طرفه فسخ خواهد شد.
7.     با توجه به مسائل حمل و نقل زمان بارگیری شرط نمی‌شود.
8.     در صورت تعدد اقلام درخواستی، بارگیری از چند محل صورت می‌گیرد.
9.     به دلیل شرایط جوی و شرایط مربوط به نگه‌داری کالا در انبار، احتمال وجود تغییر رنگ ظاهری سطحی در کلیه مقاطع فولادی وجود دارد.   شرایط اختصاصی خرید آهن آلات   1.   ورق‌های برش خورده یا تلورانس 10 میلی‌متر می‌باشد.
2.   در ورق‌های برش خورده از رول، شرط گونیا نمی‌شود.
3.     در ورق‌های ST37، امکان ارائه گواهینامه کیفی کارخانه تولیدکننده وجود ندارد.
4.     کالای نسبی دارای تلورانس در ضخامت و ابعاد می‌باشد.
5.     کالای نبشی بر طبق وزن تقریبی قابل تحویل است و شرط تعداد شاخه نمی‌شود.   منشور حقوق مشتری شرکت آهن ملل اصفهان     1.     مشتری حق دارد از نوع خدمات شرکت اطلاع داشته باشد.
2.     مشتری حق دارد تا اطلاعات و مشاوره رایگان از کارشناسان فروش در مورد خدمات دریافتی اخذ نماید.
3.     مشتری حق دارد از نحوه بارگیری و ارسال بار با خبر باشد.
4.     مشتری حق دارد هر زمانی که بخواهد در مورد محصول مورد نظر اطلاعات و خدمات دریافت کند.
5.     مشتری حق دارد از اطلاعات مهندسی و گواهینامه های فنی استفاده کند.
6.     مشتری حق دارد از ما انتقاد کند.
7.     مشتری حق دارد تا از کارکنان آهن ملل انتظار برخورد مودبانه و متشخصانه داشته باشد.
8.     مشتری حق دارد تا به صورت تعریف شده با مدیریت در تماس باشد.
9.     مشتری حق دارد نسبت به تاخیر در بارگیری و ارسال بار و نحوه بارگیری اعتراض نماید.
10. مشتری حق دارد با توجه به استاندارد بودن بارها، در مدت مشخص آن را برای تست به آزمایشگاه ارسال کند.
11. مشتری حق دارد برای تطابق بار خریداری شده با محصول ارسال شده، با کارشناسان در ارتباط باشد.
12.مشتری حق دارد در صورت نامتقارن بودن کرایه با تعرفه دولتی نسبت به بارنامه اضافه پرداخت نداشته باشد.  

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم به معرفی شرکت آهن ملل اصفهان بپردازیم. همانطور که پیش از این اشاره کردیم شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی و آشنایی بیشتر با این شرکت به وبسایت www.ahanmelal.com مراجعه کنید.
 
 
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آهن آلات آهن آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی

در این مقاله با مسیر درستی در یادگیری کار با تجهیزات اتوماسیون صنعتی نظیر پی ال سی، درایو، HMI و ... می‌پردازیم.

اگر این مقاله را می‌خوانید، قطعا با اتوماسیون صنعتی آشنا هستید و علاقه‌مند به یادگیری آن هستید. اتوماسیون صنعتی یکی از رشته‌های برق است و مربوط به اتوماتیک کرند فرآیندهای صنعتی با انواع تجهیزات مختلف است. این تجهیزات شمال پی ال سی، اینورتر، HMI، سروو موتور، انواع سنسورها و ... می‌شود.

این رشته به دلیل ماهیتی که دارد، پروسه یادگیری دشوار تری دارد و افرادی که می‌خواهند آن را یاد بگیرند معمولا با دشواری‌های زیادی مواجه می‌شوند. اتوماسیون صنعتی یک رشته تخصصی و تجربی است، به این معناست که برای یادگیری این حرفه به بهترین شکل لازم است شما در محیط های صنعتی قرار بگیرید و مدام با این تجهیزات کار کنید، اما متاسفانه امکان قرار گرفتن در محیط صنعتی و کار با تجهیزات گران قیمت این رشته برای همه فراهم نیست.

در این مقاله یکی از بهترین روش‌های آموزش اتوماسیون صنعتی را به شما خواهم گفت تا به بهترین، کامل‌ترین و سریع‌تر شکل ممکن اتوماسیون صنعتی را یاد بگیرید.

یادگیری اتوماسیون صنعتی را از کجا شروع کنیم؟

اتوماسیون صنعتی یکی از رشته‌های مربوط به برق است، از این رو اگر شما قصد دارید اتوماسیون صنعتی را یاد بگیرید، لازم است ابتدا با مفاهیم برق آشنا باشید. این مطالب در دانشگاه رشته برق به صورت کامل آموزش داده می‌شود، با این حال اگر این امکان برای شما وجود ندارد، آموزش‌های پایه برق را می‌توانید به صورت رایگان در اینترنت دریابید و از آنها استفاده کنید.

پس از آشنایی با مفاهیم برق، شما آماده ورود به حوزه اتوماسیون صنعتی هستید. آموزش اتوماسیون صنعتی را با مطالب رایگان داخل اینترنت و یا کتاب‌های اتوماسیون صنعتی آغاز کنید. این مطالب به شما کمک می‌کند تا با اتوماسیون صنعتی بیشتر آشنا شوید، با مفاهیم پایه اتوماسیون صنعتی آشنا شوید و آنها را یاد بگیرید. علاوه بر آن، به شما کمک می‌کند تا قبل از سرمایه گزاری در وقت و هزینه از علاقه خود نسبت به این زمینه مطمئن شوید.

مطالب رایگان داخل اینترنت و کتاب‌های موجود در بازار، درحالی که اهمیت بالایی دارند، ولی تنها با خواندن یک کتاب نمی‌توانید یک اتوماسیون کار شوید و پروژه اتوماسیون صنعتی را به تنهایی انجام دهید و کسب درآمد کنید. برای این کار لازم است با تجهیزات به صورت عملی کار کرده باشید و این سیستم‌ها را حداقل به صورت دمو راه اندازی کرده باشید. در این مرحله است که توصیه می‌شود شما آموزش و یادگیری اتوماسیون صنعتی را به مرحله بعدی برسانید و در یکی از دوره اتوماسیون صنعتی شرکت کنید.

مزایای یادگیری اتوماسیون صنعتی به صورت حضوری و عملی

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، بزرگ ترین مشکل یادگیری اتوماسیون صنعتی برای یک فرد معمولی محدودیت در کار با تجهیزات است. این تجهیزات و قطعات معمولا قیمت بالایی دارند و فرد معمولی نمی‌تواند آنها را صرفا جهت تمرین تهیه کند و از آنها استفاده کنید. بزرگ‌ترین مزیت آموزش اتوماسیون صنعتی به صورت حضوری و کلاس‌های عملی، مهیا کردن محیط مناسب یادگیری با انواع تجهیزات است که امکان تمرین به صورت عملی را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، در دوره‌های حضوری شما با یک استاد خبره و باتجربه در ارتباط هستید که می‌تواند به سوالات شما پاسخ دهد. همچنین با آشنا شدن با سایر شرکت کنندگان شما شانس برقراری و ایجاد ارتباطی قوی کاری را نیز دارید که برای شروع می‌تواند خیلی اهمیت بالایی داشته باشد.

بهترین مکان برای یادگیری تخصصی اتوماسیون صنعتی

پیشنهاد من برای کسانی که می‌خواهند در دوره‌های حضوری اتوماسیون صنعتی شرکت کنند، دوره‌های شرکت نیک صنعت است. دوره‌هایی که در این شرکت برگزار می‌شود از ادوات و تجهیزات متنوع و کاملی برخوردار هستند و اساتید این دوره‌ها از نام‌های شناخته شده ایران هستند. همچنین پس از اتمام دوره به شما یک مدرک داده می‌شود که می‌تواند کمک بسیار زیادی در پیدا کردن اولین شغل شما در کند. دوره‌های برگذار شده در این دوره‌ها شامل گارانتی دائمی نیز می‌باشد، به این معنا که پس از اتمام دوره، هر جا اگر به مشکلی برخورد کردید و سوالی داشتید، می‌توانید آن را در پشتیبانی بپرسید و پاسخ بگیرید.

انجام پروژه و شروع کسب درآمد

بعد از اتمام دوره‌های حضوری اتوماسیون صنعتی و دریافت مدرک این دوره‌ها شما آماده برای کسب درآمد هستید. به صورت کلی در ابتدا شما به دو حالت می‌توانید از این طریق درآمد داشته باشید

روش اول از طریق استخدام شدن در یکی از شرکت‌های اتوماسیون صنعتی در ایران است. این روش معمولا راحت‌ترین و ایمن‌ترین روش شروع کسب درآمد است، چرا که با استخدام شدن دیگر لازم نیست به دنبال پروژه اتوماسیون صنعتی باشید، و همچنین می‌توانید از ترجبه و دانش مهندیس آن شرکت نیز استفاده کنید و از آن بهره ببرید.

روش دوم انجام پروژه به صورت فری لنس هستش، یعنی اینکه خودتان به دنبال پروژه بگردید و آنها را به صورت خود مختار انجام دهید. این روش کسب درآمد با اینکه انعطاف‌پذیری بالایی را در دست شما قرار می‌دهد، یافتن و گرفتن پروژه اتوماسیون صنعتی برای اتوماسیون کار صفری که تجربه کاری ندارد و نام او شناخته شده نیست می‌تواند بسیار دشوار باشد.

جمع بندی

به طور خلاصه، بهترین روش و مسیر یادگیری اتوماسیون صنعتی ابتدا آشنا شدن با مفاهیم برق است، سپس آشنا شدن و یادگیری اتوماسیون صنعتی با استفاده از مطالب رایگان داخل اینترنت و کتاب‌ها و در انتها، برای یادگیری تخصصی توصیه می‌شود در دوره حضوری اتوماسیون صنعتی شرکت کنید. بعد از سپری کردن این مراحل شما آماده کسب درآمد هستید و می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

از دیگر مزایای نیک صنعت می‌توان به سایر خدمات این مجموعه اشاره کرد. این خدمات شامل خدمات فروش، تعمیر درایو و نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم‌های صنعتی است. پک کامل خدمات نیک صنعت باعث شده شما تمام نیزهای اتوماسیون صنعتی خود را بتوانید در یک مکان دریافت کنید.

کد خبر 748424

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی