Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب که در زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ آسیب جدی دیده بود، پس از بازسازی توسط وزارت راه و شهرسازی و تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای خدمت به مردم به چرخه درمان بازگشت.

استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: این بیمارستان با ۸ بخش شامل ۲ بخش زنان، اطفال، مردان، ICU، CCU، POST CCU و رادیولوژی شامل سی‌تی‌اسکن، MRI و دیگر بخش‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ بازوند افزود: این بیمارستان در ۶ طبقه با ۱۲۶ تخت بستری، ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال مقاوم سازی و بازسازی و با اعتبار۴۷۰ میلیارد ریال نیز تجهیز شده و در دومین شهرستان بزرگ استان به مردم خدمات درمانی و تشخیصی ارائه می‌کند.

به گفته بازوند این بیمارستان در جریان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ تخریب شد و اکنون به‌صورت کامل بازسازی و تجهیز شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

کد خبر 583296 برچسب‌ها استان کرمانشاه بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری