Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید اخباری سرمربی تیم ماشین‌سازی پس از تساوی دو بر دوی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری بازی حضور یافت.

وی در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خیلی مشکلی بود، قبل از بازی هم می‌دانستیم با تاکتیک‌های پیکان مقابله کردن کار سختی است. خیلی زود ما غافلگیر شدیم و روی چیزی که می‌دانستیم و با یک اوت دستی گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که دو گل پشت سر هم بخورد از لحاظ روحی دچار مشکل می‌شود ولی بچه‌های ما هفته به هفته نشان می‌دهند که روح و توان‌شان بزرگتر و بهتر می‌شود و سریع‌ترین کامبک تاریخ را در 60 ثانیه زدیم

اخباری گفت: این یک امتیاز خیلی به درد ما نمی‌خورد و ما تا نیم فصل یک بازی دیگر داریم و باید خودمان را برای دیدار آماده کنیم. در برخی از پست‌ها تیم‌مان تعادل کافی ندارد و نیاز به تقویت در نیم فصل داریم

سرمربی تیم ماشین‌سازی تصریح کرد: تیم ما فوتبال باکیفیتی ارائه می‌کند و شباهتی به تیم های سقوط کننده از نظر بازی ندارد. بچه به یک سه امتیاز نیاز دارند و این به زودی اتفاق خواهد افتاد. با این کیفیت مستحق حضور در لیگ برتر هستیم و در نیم فصل دوم هم با یارگیری‌های لازم تیم‌مان را تقویت خواهیم کرد.

انتهای پیام/60017 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر درد ماشین سازی تبریز فوتبال اخباری ماشین سازی تبریز فارس تبریز ماشین سعید اخباری فوتبال تبریز تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که مقابل پرسپولیس در نیمه اول با دو گل بازنده شده بود، در نیمه دوم شرایط بسیار بهتری داشت. تعویض‌هایی که مجتبی حسینی سرمربی اراکی‌ها داشت، باعث شد تا این تیم هجومی‌تر شود و در نهایت در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

اراکی‌ها در دقیقه 84 که حملات‌شان به اوج رسیده بود، توانستند گل اول را توسط مهدی لیموچی به زیبایی وارد دروازه حریف کنند و در وقت‌های اضافی نیمه دوم گل دوم را زدند. در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی بازی شروین بزرگ یکی از بازیکنان تعویضی آلومینیوم بازی را با ضربه‌ای دقیق به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه زیبایی گل‌های لیموچی و بزرگ بود؛ دو مهاجم باتجربه و تکنیکی آلومینیوم با شوت‌هایی دیدنی از فاصله‌ای نه چندان نزدیک توپ را به تور چسابدند و باعث شدند تا رفیعی گلر پرسپولیس فقط مسیر توپ را تماشا کند.

کامبک تماشایی آلومینیوم چند ثانیه مانده به سوت پایان باعث شد تا بازی به وقت‌های اضافه برود و اراکی‌ها در طول 90 دقیقه بازنده نباشند.

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!