Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:17:23 GMT

بیمارستان اسلام آبادغرب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۸۶۲۰

بیمارستان اسلام آبادغرب افتتاح شد

به گزارش خبرگزایر فارس از کرماشناه، اسحاق جهانگیری در سفر امروز خود به استان کرمانشاه، بیمارستان اسلام آبادغرب که در جریان زلزله بزرگ سال 1396 استان کرمانشاه تخریب شده بود را افتتاح کرد.

این بیمارستان با هشت بخش شامل ۲ بخش زنان، اطفال، مردان، ICU، CCU، POST CCU و رادیولوژی شامل سی تی اسکن، MRI و دیگر بخش ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با زیر بنا ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال بازسازی و مقاوم سازی و با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال نیز در ۶ طبقه با ۱۲۶ تخت تجهیز شده است.

 برای مقاوم سازی و تجهیز این بیمارستان در مجموع 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت