Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۲ تیم به راند سوم جدول اصلی مسابقات جام حذفی مردان (جام فجر) راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با برگزاری ۱۶ دیدار باقی مانده، راند دوم مسابقات جام حذفی به پایان رسید.

دهمین روز رقابت های تنیس جام حذفی آقایان در جزیره کیش، ۱۶ دیدار باقی مانده جدول اصلی برگزار شد و در نهایت تیمهای راه یافته به مرحله بعدی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در راند سوم مسابقات نمایندگان استان ها برای حضور در جمع ۳۲ تیم با هم مسابقه دادند و‌ در پایان تیم های بومرنگ، روتین، نواخودرو، هیات تنیس فارس الف، شانل آمل، آکادمی تنیس مهذب نیا الف، چرم منط، توسعه امین دارو، آکادمی تنیس اطمینان ب، پیشگام پرتو اسپادانا، راکو، کارگزاران بیمه صادرات، ولسرویز، هیات تنیس فارس ب، آکادمی تنیس احمدوند ۲ و هیات تنیس کرمان حریفان خود را شکست دادند.

در ادامه این مسابقات با انجام ۱۶ دیدار پیگیری می شود. مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر)  در بخش آقایان  از تاریخ ۱۱ بهمن ماه  به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می رسد.

 در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان های آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خ‌شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور دارند.

این مسابقات در جدول گروهی و اصلی برگزار می شود تا تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دهند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

 

*آغاز رقابت های تنیس ساحلی در جزیره کیش

نخستین روز رقابت های تنیس ساحلی به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و ۲۰ تیم حاضر در مرحله گروهی با هم دیدار کردند.

در پایان روز نخست تیم های مانا تجارت سمنان، کافه طهرون، گلستان (ب)، ولف آف کیبل، گلستان (الف)، وینر اسپرت، نواخودزو (الف)، بیچ باکس، تله کیش و نوا خودرو (ب) حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

این مسابقات امروز با برگزاری ۱۰ دیدار ادامه میابد.

در این دوره از رقابت ها ۲۰ تیم از استان های گیلان، گلستان، مازندران، سمنان، تهران و جزیره کیش حضور دارند و در غالب ۵ گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مجید گلچین است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رقابت ها جزیره کیش جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین