Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به مناسبت گرامیداشت چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای سیستان و بلوچستان هشت هزار روستایی از فضای ورزشی بهره مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ۱۴ پروژه مهم حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد، تجهیز ۱۹ خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کلاتک بخش مرکزی مهرستان به صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌، دهیاری روستا و بنیاد مستضعفان در فضایی با زیربنای هزار و سیصد و پنجاه متر مربع و با بیش از پنج هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال گذشته آغاز شد.

کرد افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر در قالب ۵۰۰ خانوار و حدود هفت روستا از آن بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گت زابل که عملیات اجرایی آن به صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌، دهیاری روستای و بنیاد مستضعفان در فضایی با زیربنای هزار و سیصد و پنجاه متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ پنج هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال ۹۸ شروع شده است، به بهره برداری رسید، با افتتاح این زمین پروژه، جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر در قالب ۷۰۰ خانوار و حدود هفت روستا از این پروژه ورزشی بهره مند می شوند.

این مقام مسئول اذعان کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال  روستای محمد شاهکرم زهک نیز که عملیات اجرایی آن به صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌، دهیاری روستای و بنیاد مستضعفان در فضایی با زیربنای هزار و سیصد و پنجاه متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ پنج هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال گذشته شروع شد، به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید، با افتتاح این پروژه، جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر در قالب ۷۰۰ خانوار و حدود هفت روستا از فضای ورزشی بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه در راستای توسعه و پیشرفته زیرساخت های ورزشی سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور، رتبه نخست نصب چمن های مصنوعی مینی فوتبال در کشور متعلق به این خطه از ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال سیستان و بلوچستان ورزش و جوانان بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است