Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی اگر بهترین مدافع تاریخ فوتبال کشورمان نباشد بدون شک و تردید یکی از دو دفاع وسط تاریخ این مرز و بوم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بحث داغ پس از بازی تراکتور و پرسپولیس « سیدجلال حسینی » بود. یکی، دو نفر از بچه‌ها معتقد بوده و هستند که کاپیتان فعلی پرسپولیس بهترین مدافع میانی تاریخ فوتبال کشورمان است و اغلب موافق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چند نفری هم ضمن احترام به سیدجلال حسینی از نفراتی همچون‌؛ حسن حبیبی، محمد پنجعلی، سهراب بختیاری‌زاده و… اسم بردند اما موافقان سیدجلال بیشتر بودند.

سیدجلال حسینی بدون شک یکی از بهترین مدافعان میانی نسل خود است. در تاریخ فوتبال کمتر مدافعی قدرت حضور رهبرمآبانه، توانایی بازیخوانی و دقت سرزنی او را داشته است. مدافع پرسپولیس در حال حاضر با ۸ قهرمانی در لیگ برتر پرافتخارترین بازیکن تاریخ این رقابت‌هاست و حتی اغراق نیست سیدجلال حسینی را یک اسطوره بخوانیم.

کدام مدافع ایرانی را سراغ دارید که مثل سیدجلال حسینی به ۱۰۰ بازی ملی رسیده باشد؟ در همین بازی اخیر پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز نیز او نقش یک کاپیتان، یک صخره، یک گلزن، یک قهرمان و یک امید را توأمان بازی کرد. بار دیگر این پرسش را مطرح می‌کنیم‌؛ بهترین مدافع میانی تاریخ فوتبال ایران کیست؟

جواب دادن به این سؤال شاید کمی سخت باشد اما برخی بازیکنان در قالب زمان و مکان نمی‌گنجند. کارلس پویول، فرانکو بارزی یا فرانتس بکن‌بائر در دنیای فوتبال یا سیدجلال حسینی در فوتبال ایران بازیکنانی به شمار می‌روند که می‌توانستند یا می‌توانند در هر دهه و زمانی بازی کنند. این قبیل بازیکنان از زمان خود جلوتر بوده و هستند. همان‌طور که نوشتیم سیدجلال حسینی نیز در زمره همین بازیکنان است. او در ۳۹ سالگی نه تنها مقابل مهاجمان جوان، سرعتی، تکنیکی و حتی سرزن حریف کم نمی‌آورد بلکه گل‌های ۳ امتیازی برای تیمش می‌زند. گل‌هایی که نشان دهنده اوج هوشمندی و قدرت او در آستانه ۴۰ سالگی است. نزدیکان پرسپولیس خوب به خاطر دارند برانکو ایوانکوویچ چگونه در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم برای خرید سیدجلال حسینی مقاومت کرد. مرد کروات اصرار داشت لوکا ماریچ به مراتب بهتر و محکم‌تر از سیدجلال است و از قدرت رهبری بالاتری برخوردار است اما…

برانکو زمانی متوجه اشتباه بزرگ خودش شد که در پایان لیگ پانزدهم قهرمانی را به خاطر تفاضل گل به استقلال خوزستان عبدا… ویسی واگذار کرد. بلافاصله پس از پایان لیگ پانزدهم سیدجلال حسینی خریداری شد تا فوندانسیون قهرمانی‌های متوالی سرخپوشان در لیگ برتر ریخته شود. پرسپولیس با کاپیتان سیدجلال ۴ سال پی‌درپی قهرمان لیگ برتر شد و دو بار به فینال آسیا رسید تا خیلی چیزها ثابت شود. بهترین مدافع میانی تاریخ فوتبال ایران کیست؟

جلال حسینی اگر هم بهترین مدافع تاریخ فوتبال کشورمان نباشد بدون شک و تردید یکی از دو دفاع وسط تاریخ این مرز و بوم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر سیدجلال حسینی فوتبال ایران تاریخ فوتبال بهترین مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟

سایت 90 مین لیست «10 پنالتی زن قهار تاریخ فوتبال» را منتشر کرد.

به گزارش فارس، نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد.

نیمار با دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو در لیگ عربستان به عنوان «دومین فوتبالیست گران قیمت دنیا» بعد از رونالدو با دستمزد 200 میلیونی است.

نیمار در دوران فوتبالی‌اش برای تیم‌های باشگاهی سانتوس برزیل، بارسلونا، پاری سن ژرمن و الهلال عربستان بازی کرده است.

ستاره برزیلی این روزها به دلیل پاره شدن رباط صلیبی‌اش دوران نقاهتش را می گذراند.

بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.

10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

1-نیمار جونیور

2-زین الدین زیدان

3-کریستیانو رونالدو

4-ادن هازارد

5-فابینیو

6-باروتلی

7-توتی

8-مت له تسیر

9-لمپارد

10-زلاتان

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عذرخواهی غیرمستقیم نیمار از بارساییها(عکس) نیمار: خوش تیپم ولی خودنما نیستم

دیگر خبرها

  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟