Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-مدیر تجهیز منابع ستاد مرکزی صندوق کارآفرینی امید از حمایت ۴۰ هزار طرح اشتغال روستایی و عشایری از شروع قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح کشور خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،امین خلیلی در حاشیه سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگران اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری به مبلغ ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شده و در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی امید به طرح‌های اشتغال روستایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکرد صندوق کارآفرینی امید از آغاز دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تأکید صندوق کارآفرینی امید بر فرآیند محوری در تولید است، بدین ترتیب پرداخت تسهیلات به تدریج از کسب و کارهای فرد محور خارج شده و به سمت کسب و کارهای بازار محور و تولید محور حرکت می‌کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،آخوندی با اشاره به اینکه محور خوسف _ قلعه زری به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شدید و از بین رفتن حاشیه محور شده است گفت: رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود:آبگرفتگی منازل روستایی، تخریب محور‌های عشایری و روستایی و آسیب به قنوات در بسیاری از شهرستان‌های استان رخ داده و امدادرسانی به برخی روستا‌ها به دلیل انسداد مسیر دسترسی، تافروکش کردن سیلاب ممکن نیست.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر