Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد برگزاری سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر، با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری "مجازی" اجرا‌های صحنه‌ای این رویداد خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا، با تصمیم ستاد سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر، اجرا‌های این دوره از جشنواره بصورت مجازی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ضبط اجرای گروه‌های حاضر در جشنواره با رعایت شیو‌نامه‌های بهداشتی بر اساس جدول زمانبندی‌ آغاز شده و به زودی از سوی دبیرخانه جشنواره، جدول اجرا‌های سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر و بستر‌های پخش آنها منتشر و معرفی خواهد شد.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز فضای مجازی را بستر مهمی برای حوزه موسیقی خواند و تاکید کرد که برگزاری جشنواره موسیقی فجر در فضای مجازی، یک نقطه عطف و تجربه‌‌ای باارزش در این دوره است.

سی‌و‌ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی، ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند برگزار می‌شود که جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی از برنامه‌های دیگر این دوره از آن است.

برچسب ها: جشنواره فجر ، جشنواره موسیقی فجر ، آثار برگزیده جشنواره فجر ، موسیقی نواحی ایران ، شیوه نامه بهداشتی ، اجرای موسیقی ، موسیقی ایران ، موسیقی پاپ ، صالحی وزیر ارشاد ، موسیقی فجر ، اجرای صحنه ای

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشنواره فجر جشنواره موسیقی فجر آثار برگزیده جشنواره فجر موسیقی نواحی ایران شیوه نامه بهداشتی اجرای موسیقی موسیقی ایران موسیقی پاپ صالحی وزیر ارشاد موسیقی فجر اجرای صحنه ای جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است