Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:09:16 GMT

نصب المان در میادین شهرهای زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۹۱۴۸

نصب المان در میادین شهرهای زنجان

ایسنا/زنجان معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: المان‌هایی در راستای یادبود شهدا، غواصان دریادل و رزمندگان زنجانی برای نصب در میادین شهرهای زنجان، نیک‌پی و ارمغانخانه ساخته می‌شود.

سیدشمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولید آثار و محتوای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انجام می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت دهه‌فجر پنج کتاب در حوزه دفاع‌مقدس رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اسکن نگاتیوهای دوران دفاع‌مقدس با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس برای چاپ کتاب عکس شهدا و رزمندگان استان زنجان خبر داد و گفت: سه کمیته کنگره شهدای استان زنجان فعالیت‌های خود را در مرحله عملیاتی آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه المان‌هایی برای یادبود شهدا، غواصان دریادل و رزمندگان زنجانی برای نصب در میادین در شهرهای زنجان، نیک‌پی و ارمغانخانه ساخته می‌شود، اظهار کرد: این اقدام توسط کمیته یادمان‌ها و گنجینه‌ها انجام خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به آماده‌سازی تاریخ شفاهی رزمندگان و ایثارگران استان زنجان، عنوان کرد: کمیته علمی در مرحله فراخوان برای فعالیت‌های این حوزه فعالیت می‌کند.

وی از ساخت مستند بمباران زنجان و مدرسه بینش توسط حوزه هنری خبر داد و خاطرنشان کرد: این مستند در دهه‌فجر رونمایی شد. همچنین مستند مادران شهدا، خلبان جانباز واعظی و شهید ابراهیم اصغری در دست ساخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان کنگره شهدا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو