Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:29:12 GMT

معرفی مناسب ترین سرور برای کسب کار های کوچک

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۹۱۶۰

معرفی مناسب ترین سرور برای کسب کار های کوچک

امروزه یکی از نیاز های اولیه در هنگام راه اندازی کسب و کار های کوچک استفاده از سرور کوچک برای انجام کار های کسب و کار است... - اخبار بازار -

امروزه یکی از نیاز های اولیه در هنگام راه اندازی کسب و کار های کوچک استفاده از سرور کوچک برای انجام کار های کسب و کار است . از طرفی دیگر بالارفتن قیمت دلار ، باعث شده تا صاحبان کسب و کار های کوچک استفاده از سرورهای مجازی را بر استفاده از سرور های فییزکی ترجیح دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی همواره استفاده از سرورهای فیزیکی که در محل خود کسب کار قرار دارند و متناسب با نیاز ما کانفیگ شده اند نسبت به استفاده از سرور های ابر محور ترجیح داده میشوند .

در این مقاله سعی داریم تا شما به با دو سرور ارزان قیمت و مناسب برای کسب و کار های کوچک است آشنا کنیم .

معرفی سرور ML10 G9   :

این سرور یکی از ساده ترین سرورهای ایستاده اچ پی ای میباشد . این سرور تقریبا ساده ترین و ارزان ترین  سرور اچ پی  است و حتی میتوان از آن به جای کامپیوترهای شخصی استفاده کرد.

بر روی این سرور نهایتا میتوان یک پردازنده قرارداد که این پردازنده را میتوانیم از خانواده پردازندها های زیر انتخاب کنیم :

Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family

Intel® Pentium®

Intel® Core™ i3

با انتخاب پردازنده از این خانواده از پردازنده ها تعداد 2 یا 4 هسته پردازشی در اختیار ما قرار میگیرد .

سرور ML10 دارای چهار اسلات مموری است و برای پر کردن این اسلات ها میتوانیم از مموری هایDDR4 UDIMM که این نوع از مموری ها برای محافظت از دیتا های روی خود در هنگام پردازش از تکنولوژی Unbuffered ECC استفاده میکند .

سرورML10 قابلیت پشتیبانی از 6درایو که این درایو ها به صورت LFF یا همان Larg Form Factor و همچنین از نوع Non-hot plug و همچنینNon-redundant میباشند .

سرورML10 بر روی خود دارای یه کارت شبکه یک پورت میباشد ولی در صورت نیاز به کارت شبکه با سرعت و یا تعداد پورت بالاتر میتوانیم کارت شبکه های دیگری را بر روی اکسپنشن اسلات های این سرور قرار دهیم.

همچنین این  سرورHP  جهت افزایش امنیت اطلاعاتی که قرار است بر روی خود داشته باشد دارای یک استوریج کنترلر میباشد . که این استوریج کنترلر فقط قابلیت پشتیبانی از درایو های SATA را داراست .

  معرفیHPE ProLiant MicroServer Gen10 :

این سرور ساده ترین سرور از سری سرور های سری ده تولید شده توسط شرکت اچ پی اینترپرایز میباشد .

بر روی این سرور تنها میتوان یک پردازنده از سری پردازنده های AMD Opteron™ X3000 Series قرار داد که با این سری از پردازنده ها دو یا 4 هسته پردازشی را دارا میباشند .

این میکرو سرور دارای دو اسلات مموری است که حداکثر میتوان مموری های با ظرفیت 16 گیگابایت را بر روی این اسلات ها قرار داد .( پس حداکثر مموری که میتوان بر روی این سرور قرار داد 32 گیگابایت خواهد بود .)

نوع مموری هایی که میتوان بر روی این اسلات ها قرار داد از نوع مموری های standard 288p DIMM slotsاست که از تکنولوژی Unbuffered ECC برای محافظت از اطلاعات در هنگام پردازش استفاده میکنند .

این میکرو سرور نهایتا تعداد 4 درایو LFF را میتواند بر روی خود جای دهد .

بر روی این  سرورHPE  یک کارت شبکه دو پورت به مدل Broadcom 5720 قرار داده شده است ، که البته در صورت نیاز به پورت های بیشتر با سرعت های بیشتر میتوانیم از کارت شبکه های دیگر بر روی اکسپنشن اسلات های این سرور قرار داد .

امید واریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم شما را در انتخاب سرور برای کسب و کار خود کمک کرده باشیم . در صورت وجود هرگونه ابهام و یا نیاز به هرگونه راهنمایی میتوانید با کارشناسان شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ  مرکز تخصصی فروش سرورها و استوریج های HPEبه شماره 71189-021 تماس حاصل نمائید . و یا به سایت شرکت یاقوت سرخ به آدرس www.Ysorkh..net  مراجعه کنید .

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کسب و کار های کوچک استفاده از سرور بر روی کارت شبکه اسلات ها مموری ها روی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم از اجرای برنامه‌های دهه کرامت، آگاهی نسل جوان به مکتب اهل‌بیت (ع) است، گفت: بی‌تردید برگزاری مناسب این برنامه‌ها به تقویت این مکتب در جامعه منجر خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه خادمان حرمین سریف بارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) همزمان با دهه کرامت وارد استان زنجان خواهند شد، افزود: بدون شک به هر میزان که بتوانیم در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گام‌های بلند و موثری برداریم، به همان میزان قادر خواهیم بود نسل امروز را بیش از پیش با مکتب انسان‌ساز اهل‌بیت (ع) آشنا کرده و این مکتب را بین آحاد جامعه تقویت کنیم.

این مسوول در خصوص نحوه مدیریت برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه به گونه‌ای است که متولی برنامه‌های مربوط به خادمان حضرت معصومه (س) را اداره‌کل امور زندان‌های استان و متولی برنامه‌های مربوط به خادمان و پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) را هیأت ثارالله زنجان عهده‌دار خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه تلاش داریم به عنوان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها بهره‌مند شویم، خاطرنشان کرد: در همین راستا جلسات متعددی تشکیل شده است تا برنامه‌ها به نحو مطلوب برگزار شود.

ناصر با بیان اینکه اهداف متعالی برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان حول محور نسل نوجوان و جوان خواهد بود، ادامه داد: معتقدیم برگزاری برنامه‌های دهه کرامت باید بتواند معرفت و آگاهی لازم را به نسل امروز که آنگونه که باید با مکتب اهل‌بیت (ع) آشنایی ندارند، بدهد.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم بین نسل امروز و مکتب اهل‌بیت (ع) فاصله و شکاف ایجاد شود، تصریح کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که بتوانیم نسل امروز را بیش از پیش با مکتب اهل‌بیت (ع) آشنا کرده و برنامه‌ای در شأن این دهه برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان برگزاری کنیم.

کد خبر 6097466

دیگر خبرها

  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟