Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور، تیم پدیده غرب موفق شد در ورزشگاه امیرکبیر کاشان با نتیجه ۲ بر صفر تیم استقلال این شهر را شکست داده و به صدر گروه خود صعود کند.

وی ادامه داد: تیم پدیده غرب با این برد با کسب هشت امتیاز از چهار بازی در صدر گروه خود قرار گرفت و در هفته آتی میزبان تیم وحدت بروجرد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پدیده غرب ادامه داد: در بازی در مقابل نماینده کاشان، تیم استقلال کاشان ابتدا در دقیقه ۵۳ از تیم پدیده پیش افتاد اما مهدی خسرومنش در دقیقه ۶۰ و متین نروی در دقیقه ۷۵ دوبار برای پدیده گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه دو به صفر به سود نماینده کرمانشاه به پایان برسد.

وی در تشریح شرایط فنی بازی، اضافه کرد: بازیکنان تیم پدیده از لحاظ فنی و توان بدنی در حال رشد هستند و هر هفته نسبت به هفته قبل شرایط بهتری را کسب می‌کنند و هم‌اکنون نیز از چهار باز دو تساوی و دو برد کسب کرده‌اند.

عظیمی ادامه داد: در این بازی از لحاظ فنی در خطوط کنای و خط هافبک تیم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم در چند موقعیت فرصت‌های تک به تکی را با دروازه‌بان تیم حریف برای تیم خود خلق کنیم به نحوی که اگر بازیکنان ما عملکرد مناسبت‌تری از خود نشان می‌دادند ممکن بود با اختلاف گل بیشتری برنده میدان باشیم.

وی با مخاطب قراردادن مسئولین استان یادآور شد: همه فعالان رشته فوتبال می‌دادند فعالیت در بخش رده های پایه اسباب رشد و توسعه فوتبال و تربیت بازیکنان آتی تیم های بزرگ و رده های ملی را در پی خواهد داشت اما از لحاظ هزینه های مالی درآمدی را متوجه فعالان این عرصه نکرده و مخارج بسیار زیادی را ایجاد می کند.

عظیمی ادامه داد: مسئولین استان می‌توانند به شیوه‌های مختلف زمینه حمایت از ورزش پایه در این استان بخصوص رشته فوتبال را فراهم کند و در این خصوص نیز قول‌های مساعدی به ما داده شده و ما و بیش از ۳۰ بازیکن رده جوانان این تیم منتظر تحقق این وعده‌ها هستیم.

گفتنی است، تیم پدیده در هفته آتی روز ۲۳ بهمن‌ماه در شهر کرمانشاه میزبان تیم وحدت بروجرد خواهد بود و در صورت برد در این مسابقه صعود خود را از این گروه مسجل خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فوتبال جوانان استقلال پدیده غرب تیم پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال