Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن موسیوند روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقه فرهنگی با هدف کمک به شناخت و فرهنگسازی در جهت حفظ میراث طبیعی، تاریخی، معرفی منابع طبیعی و میراث تاریخی  و باغ های شهر کرج  و ترغیب شهروندان به مقوله گردشگری برگزار می شود.

وی بیان داشت: موضوع های این مسابقه آیین ها و رسوم بومی و محله ای، میرات تاریخی، مذهبی و گردشگری و  بومگردی و طبیعت شاخص شهر کرج انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری شهر کرج گفت: ظرفیت های گردشگری شهر کرج به نوبه خود هم از نظر تاریخی و هم فرهنگی، هنری دارای غنای بسیار خاصی بوده و می بایست با اقدامات مختلف  و برگزاری رویدادهای متفاوت، نسبت به شناخت آنها توسط شهروندان تلاش کرد.

موسیوند  افزود: در همین راستا مجموعه مدیریت شهری و سازمان فرهنگی مسابقه عکاسی شهروند با رویکرد گردشگری در برنامه کاری خود قرار داد.

این فراخوان به منظور جذب مشارکت حداکثری شهروندان در این برنامه فرهنگی و هنری  و معرفی ابنیه و آثار تاریخی، فرهنگی و هنری و ظرفیت های گردشگری کرج را توسط علاقه مندان داده شده است.

شهروندان کرجی می توانند از طریق گوشی تلفن همراه، عکس های خود را طبق متن فراخوان به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند و به قید قرعه از جوایز نفیسی بهره مند شوند.

موسیوند گفت : با توجه به اهمیت مسابقه قواعدی برای آن در نظر گرفته شده است.

 شرکت برای عموم علاقه مندان به عکاسی آزاد است،  ارسال آثار از طریق ایمیل karajfarhangi@gmail.com  به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ارسال می شود.

 هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر و با روش zip آماده و ارسال شود؛ ارسال عکس توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت عکس بوده و در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت کننده مورد نظراز رقابت حذف و عواقب قانونی و حقوقی را متقبل خواهد شد.

 ذکر اطلاعات سوژه مانند شهر، منطقه، اسم فضا یا بنا و امثال آن ضروری است؛ حجم هر عکس بیشتر از ۶ مگابایت نباشد و با  فرمت jpeg  ارسال شود.

رییس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: شهروندان کرجی می توانند از اکنون با تهیه آثار خود اقدام به ارسال آنها کنند که حداکثر زمان ارسال ۲۰ فروردین ماه  و زمان داوری مسابقات ۲۸ فروردین ماه سال آینده تعیین شده است.  

کلانشهر کرج دارای آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوانی مانند کاخ مروارید، کارونسرای شاه عباسی، پل تاریخی خاتون، رودخانه کرج و ده ها اثر تاریخی، طبیعی و هنری دیگر  است.
 

برچسب‌ها گردشگری شهرداری کرج بنای تاریخی رودخانه های کوهستانی استان البرز عکاسی مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری شهرداری کرج بنای تاریخی گردشگری شهرداری کرج بنای تاریخی رودخانه های کوهستانی استان البرز عکاسی مستند اخبار کنکور سازمان فرهنگی شهرداری کرج شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی– فرهنگی استان در روز شنبه، پانزدهم اردیبهشت‌،سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت‌اقلیدی، امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

وی افزود: در این روز مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس همچنین تاکید کرد: میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بی‌شاپور، تنگ چوگان، موزه بی‌شاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

کد خبر 750053

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری