Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد موسایی رئیس هیأت کشتی استان فارس در مورد حضور رئیس فدراسیون در این استان گفت: حضور علیرضا دبیر در استان بسیار مثمرثمر بود و دستاوردهای خوبی را برای کشتی استان داشت.

وی تصریح کرد: در اولین جلسه دیداری را با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه برگزار کردی که یکی از دست آورده‌ای بزرگ این نشست این بود که قرار شد طرح توسعه کشتی استان توسط هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان تا پیش از ۱۳ رجب ولادت حضرت امام علی (ع) تهیه شود و در شورای فرهنگی استان به تصویب برسد و سپس اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این طرح به تصویب برسد وظایف همه ی دستگاه‌ها برای توسعه کشتی مشخص می‌شود و آنگاه همه باید پای کار کشتی بیایند.

موسایی با تقدیر از استاندار فارس تصریح کرد: استاندار شناخت خوبی از قهرمانان ما داشتند و حتی آنها به اسم کوچک می‌شناختند در جلسه‌ای که با استاندار داشتیم قرار شد که با کمک استانداری بخش خصوصی در کنار هیأت کشتی قرار بگیرد تا بتوانیم در سال آینده در لیگ برتر کشتی تیم داری کنیم ضمن اینکه از ظرفیت‌های استانداری برای رفع بدهی‌های هیئت کشتی به جهت برگزاری جام تختی استفاده شود.

وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای این جلسه این بود که نسبت به اشتغال تعدادی از قهرمانان کشتی استان اقدام شود.

رئیس هیأت کشتی استان فارس تصریح کرد: جلساتی را نیز با مسئولان صدا و سیما داشتیم که قرار شد این سازمان به کشتی استان توجه بیشتری کند و در جلسه‌ای که با فرماندهی نیروی انتظامی نیز داشتیم قول همکاری با هیأت کشتی را در زمینه‌های مرتبط دادند.

موسایی اظهار داشت: یکی دیگر از جلسات بسیار سازنده جلسه با سردار بوعلی فرمانده سپاه استان بود که مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه بتوانیم از سالن‌های سپاه در شهرهای مختلف استان استفاده کنیم و فدراسیون و هیأت کشتی نیز نسبت به تجهیز این سالن‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای نیز با رئیس آموزش و پرورش استان داشتیم که در آنجا نیز مقرر شد تا سالن‌هایی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند برای استعدادیابی کشتی گیران با برند فدراسیون کشتی شروع به کار کنند. ضمن اینکه پیرو تفاهم نامه فی ما بین فدراسیون و وزارت آموزش و پرورش، این تفاهم نامه به هیأت‌های کشتی شهرستان‌ها نیز بسط داده شود.

موسایی در مورد جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: برآیند این نشست هم مثبت بود و مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه کمک‌های خوبی به کشتی استان شود.

رئیس هیأت کشتی استان فارس تصریح کرد: ۳ جلسه با جامعه کشتی استان به مدت ۵ ساعت داشتیم که اولین جلسه دیدار با پیشکسوتان و مربیان استان بود که مربیان مسائل و مشکلات خود را به صورت رو در رو با رئیس فدراسیون مطرح کردند و مقرر شد که کلاس‌های استاژ مربیگری با رعایت پورتکل های بهداشتی هرچه زودتر برگزار تا مربیان جوان‌تر وارد عرصه کشتی شوند.

وی ادامه داد: دومین جلسه ما سمینار رؤسای هیأت‌های کشتی شهرستان‌ها بود که خوشبختانه با حضور آقای دبیر برگزار شد و آنها نیز دغدغه و مشکلات خود از جمله اینکه سالن مختص کشتی ندارند را مطرح کردند که در جلسه‌ای که با آقای حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم این مشکل نیز در حال حل شدن است.

موسایی گفت: جلسه سوم ما مجمع سالیانه هیأت کشتی استان بود که وزن این مجمع با حضور رئیس فدراسیون بالا رفت در این مجمع نیز گزارشی از عملکرد مالی و فنی هیأت کشتی داده شد.

رئیس هیأت کشتی استان در پایان در مورد حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان‌ها خاطرنشان کرد: اگر رئیس هیأت استان یا شهرستانی بخواهد کم کاری کند قطعاً نمی‌تواند با این فدراسیون کار کند، چراکه رئیس فدراسیون در استان‌ها حضور می‌یابد و مستقیم مشکلات و برنامه‌ها را رصد می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که زیرمجموعه‌ها نیز ناخواسته به حرکت دربیایند و اگر موضوعی به کشتی استان ابلاغ شود می‌بایست کار انجام شود و برآیند این کار به حرکت در آمدن چرخ کشتی کشور است.

کد خبر 5139983

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان فارس فدراسیون کشتی علیرضا دبیر لیگ برتر فوتبال ایران علی انصاریان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا مهدی طارمی هندبال تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری والیبال ووشو فدراسیون ووشو لیگ برتر هندبال رئیس هیأت کشتی استان رئیس فدراسیون تفاهم نامه مقرر شد جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در بازدید سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان نخبه رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک و استادان دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید بهشتی در تشریح دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس وظیفه خطیر تأمین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را عهده‌دار است و ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۵ میلیون لیتر بنزین و اجزای بنزینی، ۱۶ میلیون لیتر نفت‌گاز و نفت سفید، ۲ هزار تن گاز مایع و محصولاتی دیگر از جمله انواع نفتا و حلال‌ را دارد.

وی ادامه داد: این پالایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده بنزین کشور وظیفه و مأموریت خطیر تولید حداکثری و تأمین فرآورده راهبردی بنزین مورد نیاز کشور را عهده‌دار است و همچون گذشته در اولویت برنامه‌های راهبردی این پالایشگاه قرار دارد.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: این شرکت در شرایطی که به‌طور مستقیم از سوی استکبار جهانی تحت تحریم قرار گرفت با شگفتی‌ توانست افزایش ۶۲ درصدی درآمدهای عملیاتی را رقم بزند و عنوان برترین شرکت ایران اسلامی را از آن خود کند.

جعفرپور افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این مدت با تکیه بر دانش و خلاقیت‌های جوانان این مرز و بوم و برپایی رویداد تقاضامحور نسبت به شناسایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کرد و افزون بر آن دومین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای فرآیندی را به انجام رساند. راه‌اندازی واحد تصفیه هیدروژنی نفت‌گاز این پالایشگاه و افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی و فراهم شدن امکان صادرات نفت سفید و افزایش تولید بنزین از دیگر دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بوده است تا شاهد افزایش تولید، صادرات و کیفیت فرآورده‌های بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان باشیم.

وی تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برای انجام مطالعاتی جامع با رویکرد ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات با استفاده از ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه، برنامه جامع طرح‌های آتی توسعه‌ای را تدوین کرده و در این طرح، تولید بالغ بر ۴۵۰ هزار تن آمونیاک در سال با استفاده از هیدروژن مازاد تولیدی پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است که از دستاوردهای این طرح می‌توان به جلوگیری از هدررفت هیدروژن در شبکه سوخت پالایشگاه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات همواره کسب دستاوردهای نو و ارزشمند در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را دنبال خواهیم کرد تا شاهد درخشش بیش از پیش ایران اسلامی بر قله‌های افتخار باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا نیز با تحسین دستاوردها و برنامه چشم‌انداز این پالایشگاه راهبردی کشور و با اشاره به پیشرفت‌های قابل ستاره خلیج‌فارس و شکست تحریم‌ها در این مجموعه عظیم نفتی کشور گفت: آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌های صنعت نفت کشور امیدآفرین خواهد بود.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی به‌دنبال ناامیدی جوانان ما هستند، اما ما در این سفرهای علمی در پی این هستیم که حس اعتماد به نفس و اعتماد ملی، خودباوری و «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور بگذاریم.

سرلشکر رحیم صفوی به همراه دانشجویان همراه از بخش‌های مختلف بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!